Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3118684
Het was gisteravond heel gezellig. Alleen was de opkomst wel minder groot dan we hadden gehoopt / verwacht.

Achteraf gezien was de vrijdagavond met noodweer misschien niet echt de goede keuze. Ik heb wel heel veel tijd gehad om vragen te stellen aan Lizzy en om gezellig te kletsen  :biggrin2:
We broeden nu op een andere aanpak, waarschijnlijk op een zaterdag en dan ook wat meer aangekleed in de vorm van een lezing bijv.
#3118699
Sarah5 schreef: Het was gisteravond heel gezellig. Alleen was de opkomst wel minder groot dan we hadden gehoopt / verwacht.

Achteraf gezien was de vrijdagavond met noodweer misschien niet echt de goede keuze. Ik heb wel heel veel tijd gehad om vragen te stellen aan Lizzy en om gezellig te kletsen  :biggrin2:
We broeden nu op een andere aanpak, waarschijnlijk op een zaterdag en dan ook wat meer aangekleed in de vorm van een lezing bijv.


Nou , gezellig kletsen is ook leuk toch ?  :)
Maar jammer dat de opkomst wat tegenviel
#3118792
Lizzy schreef: Ja zeker jammer, maar ondanks dat heb ik gisterenavond een hele gezellige en leerzame avond gehad. De hondjes waren ook heel blij (lekkere dingen voor de hondjes geshopt :biggrin2:). We gaan brainstormen voor een vervolg :)


Nog meer positieve berichten dus ..... blije honden  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door