Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3108731
omdat wij tegenwoordig eigenlijk altijd zonder schapennet naar de camping gaan kan ik er misschien iemand hier blij mee maken...
Mijn schapennet van 50m, dubbele pen is zo goed als nieuw, het gaas is in perfecte conditie en het heeft maar een paar dagen gestaan.

Nieuwprijs was 105,- ik zou er graag 70,- voor hebben.

Ophalen kan in Limburg (Stein of Merkelbeek) of Utrecht (dichtbij de A2), eventueel ook in overleg op andere locaties gezien ik regelmatig door het land 'reis'  :D
#3108750
Deesje schreef: omdat wij tegenwoordig eigenlijk altijd zonder schapennet naar de camping gaan kan ik er misschien iemand hier blij mee maken...
Mijn schapennet van 50m, dubbele pen is zo goed als nieuw, het gaas is in perfecte conditie en het heeft maar een paar dagen gestaan.

Nieuwprijs was 105,- ik zou er graag 70,- voor hebben.

Ophalen kan in Limburg (Stein of Merkelbeek) of Utrecht (dichtbij de A2), eventueel ook in overleg op andere locaties gezien ik regelmatig door het land 'reis'  :D
Hoi, heb je een foto eventueel?

Is het inclusief paaltjes?

Suzanne
#3109381
Anne in Duitsland schreef: Als een van mijn voorgangers niet wil, ben ik wel geïnteresseerd!

Edit: is het van dat net dat ook als schrikdraad gebruikt kan worden? En hoeveel paaltjes zitten erbij?
@anne, is inderdaad optie voor schrikdraad op het net/gaas, ik weet niet hoeveel paaltjes erbij zitten (hij ligt bij mijn ouders)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door