Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3115799
Lil schreef: Wanneer komt u weer wat meer zuidelijk?  Ik ga de uitdaging aan!
Eeuuuuuuh ik vind 7 verhuizingen pak hem beet in een jaar wel voldoende :P
Maar ws ben ik het weekend van 14/15 juni bij mijn moeder nabij Eindhoven :)
#3115964
Ondertussen de grove zeef in gebruik. En dit is een blijvertje wat ons betreft! Veel en veel meer vezels in je sap waardoor, in onze ogen en theorie, gezonder.

Wortel, appel enz. daar doe ik de hendel op open zetten en bij bladgroenten op close. Persoonlijk vind ik de bladgroente op de grove zeef en de hendel ook nog open nét even te veel van het goede (neigt naar dikke drab).

Ik ben heel blij aangezien alles door de blender heel gezond is qua vezels maar een hele dikke drab om te drinken. Leuk voor enkele slokjes maar niet voor een glas vol, laat staan meerdere glazen.....
De slow juicer met grove zeef is de perfecte tussen oplossing. Wel vezels en toch lekker drinkbaar.
Door Lil
#3115982
Fido schreef: Ondertussen de grove zeef in gebruik. En dit is een blijvertje wat ons betreft! Veel en veel meer vezels in je sap waardoor, in onze ogen en theorie, gezonder.

Wortel, appel enz. daar doe ik de hendel op open zetten en bij bladgroenten op close. Persoonlijk vind ik de bladgroente op de grove zeef en de hendel ook nog open nét even te veel van het goede (neigt naar dikke drab).

Ik ben heel blij aangezien alles door de blender heel gezond is qua vezels maar een hele dikke drab om te drinken. Leuk voor enkele slokjes maar niet voor een glas vol, laat staan meerdere glazen.....
De slow juicer met grove zeef is de perfecte tussen oplossing. Wel vezels en toch lekker drinkbaar.
Ik ga testen! Blender heb ik niet lang volgehouden niet lekker idd.
#3116249
Irish schreef: Ik weet niet welk type Fido heeft en watie koste, maar mijn Kuvings was toch ook wel 400 euro :P
Duur €579,- voor €529,- maar met vrienden twee tegelijk voor €900,- + nog twee extra sapboekjes á €10,-

Kuvings stond ook hoog op mijn lijstje. Ik was nog aan het dubben toen onze vrienden belde. Zij stonden in de winkel en we gingen ff onderhandelen voor twee. Toen werd het prijsverschil erg klein en zijn we voor de Hurom 2e generatie 43rpm gegaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door