Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3108273
]Wat leuk dat jullie haar allemaal zo :smitten: vinden!!!  Dat vind ik zelf ook, geheel toevallig, hoewel ik haar nog niet irl gezien heb  8)
Ik krijg steeds leuke updates en foto's van de opvangdame, zo leuk!!!
Ze is nog niet buitenzindelijk, maar plast op een kleedje in haar bench, da's niet handig natuurlijk.. Kranten verzamelen dus en meteen naar buiten zodra er iemand beneden is.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3108321
koekje schreef: Ik vind haar er zo leuk uitzien!

Kan iemand Nynke een snelcursus foto's plaatsen geven?
Dat heb ik al gedaan..... ::)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3108335
Leuk Nynke , ook een roemeentje. Ik heb er twee in tussentijd en zet me volledig in voor Roemeense strays. Wat is je fb dan voeg ik je toe. Heel veel gelukkige jaren gewenst met je mooie meisje :smitten:

Edit . Heb je fb al gevonden en een VV gedaan  ;)
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag , fijne dag vandaag  :birthday: :flowers:
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op di 05 mei 2015, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3108409
Nynke schreef: Zoals Barbara al schrijft: Mayla is gisteren aangekomen op schiphol en wij zijn op vakantie, dus is ze een weekje in een gastgezin en die dame is trimmer.

Op mijn Facebook staan nog meer foto's van de aankomst, hele leuke, maar ik kan hier geen foto's plaatsen. Nee, nog steeds niet...
Mag ik jouw fb vriendje worden. Heel nieuwsgierig naar je nieuwe liefde....
Door Nynke
#3108487
Ja natuurlijk Neally, even zoeken naar Nynke Fennema, dan kun je me vast vinDen!


Ze is in oktober geboren, dus 8 maanden nu.
Door Borke
#3108533
Nynke schreef: ]Wat leuk dat jullie haar allemaal zo :smitten: vinden!!!  Dat vind ik zelf ook, geheel toevallig, hoewel ik haar nog niet irl gezien heb  8)
Ik krijg steeds leuke updates en foto's van de opvangdame, zo leuk!!!
Ze is nog niet buitenzindelijk, maar plast op een kleedje in haar bench, da's niet handig natuurlijk.. Kranten verzamelen dus en meteen naar buiten zodra er iemand beneden is.
Zo lekker gewassen ziet ze er heerlijk uit!
Wat die zindelijkheid betreft, ik denk dat je haar wat dat betreft moet behandelen als een klein babypupje, dan komt het vast snel goed.
Zodra ze haar eigen bench niet meer bevuilt, heb je al een hoop gewonnen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door