Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3108535
Ik heb geen Facebook, net even met die van mijn moeder gespiekt..
Tsjah, die dodenlijst.. zal maar niet zeggen dat de 2 vorige hondjes van mijn ouders op br*k de 10 niet gehaald hebben. .
Schrok alleen wel van het verhaal van Nelson, waarbij baasje ook nog met naam genoemd wordt :rant:
Hopelijk is het leven van die persoon nu compleet, nu iedereen weet dat zij voor l*l staat!
(En moest erg lachen over de benaming supermarktbrood 'vers' te noemen :D )
Door Anne in Zweden
#3108560
Gewoon negeren. Duidelijk iemand die eenzaam en alleen is en alle contact met de werkelijkheid heeft verloren, of de werkelijkheid zodanig verdraait (zie berichtgeving over Nelson) tot ie in haar straatje past. Zielig.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3108561
Anne in Duitsland schreef: Gewoon negeren. Duidelijk iemand die eenzaam en alleen is en alle contact met de werkelijkheid heeft verloren, of de werkelijkheid zodanig verdraait (zie berichtgeving over Nelson) tot ie in haar straatje past. Zielig.
Dacht ik eerst ook, maar ze blijft de NVWA met meldingen bestoken:
Door monster
#3108578
Ik heb ook gevraagd Dribbel te verwijderen. Een hond, die ons zoveel liefde en plezier heeft gegeven hoort niet op een dodenlijst, die met zoveel gif is geschreven.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3108597
ik heb haar ook gevraagd foto's van mijn been en Laddy te verwijderen uit het album jaja ZWIJNERIJ. Staan nu trouwens weer hele mooie foto's in.......... :P

en ja, ik heb haar ook gerapporteerd bij facebook.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3108601
het lijkt wel of haar facebook pagina niet meer bestaat, althans niet die met de schorpioen. ik had haar geblokt, en nu weer gedeblokkeerd maar kan niet meer op die pagina komen.......

eens kijken of het wel via een ander account van mij kan.... Nope, daar kan ik haar ook niet vinden...........???
Laatst gewijzigd door Dian op di 05 mei 2015, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3108606
Dian schreef: ik heb haar ook gevraagd foto's van mijn been en Laddy te verwijderen uit het album jaja ZWIJNERIJ. Staan nu trouwens weer hele mooie foto's in.......... :P

en ja, ik heb haar ook gerapporteerd bij facebook.
:o
Van jouw been  ??? ::)
Wat heeft dat met versvoeren te maken?  ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3108611
Fenixjuh schreef: :o
Van jouw been  ??? ::)
Wat heeft dat met versvoeren te maken?  ::)
door die foto van Laddy die in de wc op de plavuizen ligt (lekker koel) en van mijn openbeen, opengehaald aan de punt van een kartonnen doos, gaf het mij het gevoel dat Laddy dat gedaan had. Ze heeft die foto's hier van BP geplukt in een album gezet, toepasselijk genaamd zwijnerij. Ik heb haar via facebook vriendelijk doch dringend verzocht die foto's te verwijderen, heb haar nooit gevraagd om die te gebruiken en zeker niet omdat het suggestief werkt in combinatie met Laddy......... Ze heeft die foto;s verwijderd en ja ze wist wel dat het kwam door een doos........ dan nog....... wat moet je met die foto's???
Gebruikersavatar
Door doranto
#3108673
monster schreef: Ik heb ook gevraagd Dribbel te verwijderen. Een hond, die ons zoveel liefde en plezier heeft gegeven hoort niet op een dodenlijst, die met zoveel gif is geschreven.
Dat is ook precies de reden dat ik heel erg twijfel of ik het hier straks neer zet als een van onze lieverds uit onze bejaardensoos ons straks gaat verlaten.... :-\.
Maar ja, van de andere kant wil ik ook niet zulke gestoorde kwaadaardige mensen laten bepalen wat ik wel of niet wil delen.
Moeilijk hoor!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3108685
Doranto schreef: Dat is ook precies de reden dat ik heel erg twijfel of ik het hier straks neer zet als een van onze lieverds uit onze bejaardensoos ons straks gaat verlaten.... :-\.
Maar ja, van de andere kant wil ik ook niet zulke gestoorde kwaadaardige mensen laten bepalen wat ik wel of niet wil delen.
Moeilijk hoor!
Ik snap dat wel. Ik ben ook terughoudender geworden met dingen plaatsen over Nelson. Ik waardeer het niet erg dat ik met mijn eigen naam, en niet mijn forumnaam, door het slijk gehaald wordt. Dat ik door anderen via mijn website wordt benaderd met vragen. Die ik netjes beantwoord hoor en waar ik dan positieve reacties over krijg, maar toch. Ik kan er echt kwaad om worden dat ons verhaal zo verdraaid wordt.

Ik ben gek op Nelson. En hij verdiend dit niet.
Als hij plotseling zou komen te overlijden weet ik ook niet of ik het plaatsen zou, want madam haalt de tekst die ze kan misbruiken eruit, gooit de context weg en voor je het weet sta je op internet als iemand die zijn dieren verwaarloost of mishandeld.
Door K&D
#3108686
Ik moet zeggen dat het nut van de betreffende pagina mij volledig ontgaat. Volgens mij is het zelfs niet echt leuk om op die manier zoiets te maken, en het voegt ook helemaal niets toe wat informatie betreft. Alleen maar negatieve en kritische noten zonder enige meerwaarde. Het drukt je nogmaals met de neus op de feiten dat enige terughoudendheid wat wel en wat vooral niet te melden niet verkeerd is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3108689
Hope schreef: Ik snap dat wel. Ik ben ook terughoudender geworden met dingen plaatsen over Nelson. Ik waardeer het niet erg dat ik met mijn eigen naam, en niet mijn forumnaam, door het slijk gehaald wordt. Dat ik door anderen via mijn website wordt benaderd met vragen. Die ik netjes beantwoord hoor en waar ik dan positieve reacties over krijg, maar toch. Ik kan er echt kwaad om worden dat ons verhaal zo verdraaid wordt.

Ik ben gek op Nelson. En hij verdiend dit niet.
Als hij plotseling zou komen te overlijden weet ik ook niet of ik het plaatsen zou, want madam haalt de tekst die ze kan misbruiken eruit, gooit de context weg en voor je het weet sta je op internet als iemand die zijn dieren verwaarloost of mishandeld.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel.

Niet jezelf tegen laten houden door zoiets. Het zegt zoveel over de mensen die dit doen en zo weinig over de mensen over wie ze het doen. Je hoeft maar iets verder te lezen op haar pagina en je hebt al door dat het helemaal nergens op slaat wat er allemaal staat.

Serieus, als iemand met het overlijden van 14 en 15 jaar oude honden wil bewijzen dat we hier zo slecht bezig zijn, dan sla je de plank wel heul errug mis!
Door Anne in Zweden
#3108691
Kaela schreef: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel.

Niet jezelf tegen laten houden door zoiets. Het zegt zoveel over de mensen die dit doen en zo weinig over de mensen over wie ze het doen. Je hoeft maar iets verder te lezen op haar pagina en je hebt al door dat het helemaal nergens op slaat wat er allemaal staat.

Serieus, als iemand met het overlijden van 14 en 15 jaar oude honden wil bewijzen dat we hier zo slecht bezig zijn, dan sla je de plank wel heul errug mis!
+1.

Wat mij betreft maakt ze ongewild reclame voor barfplaats. Iedereen die haar pagina ziet en die vol verontwaardiging naar barfplaats komt, zal binnen de kortste keren constateren dat wij met ons allen veel beter weten wat we doen en over oneindig meer kennis over vers voeren beschikken dan ene Ester Peres.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3108698
Kaela schreef: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel.

Niet jezelf tegen laten houden door zoiets. Het zegt zoveel over de mensen die dit doen en zo weinig over de mensen over wie ze het doen. Je hoeft maar iets verder te lezen op haar pagina en je hebt al door dat het helemaal nergens op slaat wat er allemaal staat.

Serieus, als iemand met het overlijden van 14 en 15 jaar oude honden wil bewijzen dat we hier zo slecht bezig zijn, dan sla je de plank wel heul errug mis!
Daar heb je een goed punt.
Anne in Duitsland schreef: +1.

Wat mij betreft maakt ze ongewild reclame voor barfplaats. Iedereen die haar pagina ziet en die vol verontwaardiging naar barfplaats komt, zal binnen de kortste keren constateren dat wij met ons allen veel beter weten wat we doen en over oneindig meer kennis over vers voeren beschikken dan ene Ester Peres.

En jij ook!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door