Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
#3107021
Er is inmiddels kontakt geweest tussen Ruisje en de eigenaars van Maaike!

Ik vind het zo bijzonder dat dit mogelijk is via Barfplaats, iemand die je niet persoonlijk kent die wil helpen; in 1 woord geweldig. Nogmaals dank Ruisje  :)
Dit maakt dit forum extra speciaal!
Door inni
#3107032
keetje schreef: Gewoon even naar aanleiding van dit topic....

Waarin een gewoon forum toch zo bijzonder kan zijn....

Iemand heeft een hondenrolstoel nodig en dan staat er gewoon ergens 1 die weer van iemand anders is en geleend mag worden door een dier dat het nodig heeft.
Gewoon, zomaar,....

Dit wilde ik even kwijt, ben er een beetje stil van,..........

hier nu een plaatselijk buitje.............Nederlanders zijn zoooo anders dan wij belgen........hier kom je in de krant als je je buurman helpt (of toch bijna)  Dikke duim voor de helpers
Gebruikersavatar
Door Nero
#3107046
Borke schreef: Geweldig weer dit - waar BP ook groots in kan zijn, naast alle fantastische info over voeding  :biggrin2:
+2, echt fantastisch!!

Mocht er nog afstand overbrugt moeten worden ik rij volgende week zondag van Zaltbommel naar Zwolle en zal hem best een stukje verder hogerop willen nemen.
#3107066
inni schreef:
hier nu een plaatselijk buitje.............Nederlanders zijn zoooo anders dan wij belgen........hier kom je in de krant als je je buurman helpt (of toch bijna)  Dikke duim voor de helpers
Sorry daar ben ik het niet mee eens. Ik vind Belgen juist vele malen socialer dan de gemiddelde Nederlander.
Door keetje
#3107084
hannabelgje schreef: Sorry daar ben ik het niet mee eens. Ik vind Belgen juist vele malen socialer dan de gemiddelde Nederlander.
Eigenlijk leer ik uit jullie berichten dat de mensheid, in Belgie en Nederland, gewoon best wel sociaal is. Fijn! Er is nog hoop ! :)
Door Ruisje
#3107158
Ik heb inderdaad inmiddels met de eigenaars van Maaike gesproken en alleen is nu het probleem om de rolstoel bij hen te krijgen vanuit Limburg. Het voorstel om 'm per post te versturen zie ik eerlijk gezegd niet zitten; te groot, te onhandig, te fragiel. Dus als iemand hierin wat zou kunnen betekenen, graag!! :)
Nero schreef: +2, echt fantastisch!!

Mocht er nog afstand overbrugt moeten worden ik rij volgende week zondag van Zaltbommel naar Zwolle en zal hem best een stukje verder hogerop willen nemen.
Kim_S schreef: Ik hou van dit forum  :)

Misschien kan ik ook helpen, ik rij het hele land door voor mijn werk. Vanuit Zwolle kan ik hem wel richting Groningen krijgen!
Door Borke
#3107166
Ronald schreef: Dit moet gaan lukken! We hebben ook spullen van Nadia naar Leeuwarden gekregen, dus dan moet het van jou naar Groningen geen enkel probleem zijn.
Je zou het wel verwachten  :biggrin2:

Misschien een idee om de topictitel even hierop aan te passen en daarin te vermelden wat je zoekt qua vervoer, dan regelt het zich vast wel.
Door Ruisje
#3107181
Ronald schreef: Dit moet gaan lukken! We hebben ook spullen van Nadia naar Leeuwarden gekregen, dus dan moet het van jou naar Groningen geen enkel probleem zijn.
Ja, met de verhuizing van jouw dochter in gedachten leek me het ook geen probleem. ;)
Borke schreef: Je zou het wel verwachten  :biggrin2:

Misschien een idee om de topictitel even hierop aan te passen en daarin te vermelden wat je zoekt qua vervoer, dan regelt het zich vast wel.
Ik heb de eigenaars van Maaike gezegd dat ze dat even moeten opnemen met de TS.
Door BlissSpirit
#3107186
Weet niet waar in limburg de rolstoel nu is, maar anders wil ik mijn schoonzus wel vragen hem mee te nemen komende week vanuit limburg naar Velp, dan haal ik hem daar wel op en neem hem mee naar Bemmel en is hij dus vlak bij Nijmegen

O ja, schoonzus woont in zuid limboland, vlak bij Maastricht
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op za 02 mei 2015, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3107195
BlissSpirit schreef: Weet niet waar in limburg de rolstoel nu is, maar anders wil ik mijn schoonzus wel vragen hem mee te nemen komende week vanuit limburg naar Velp, dan haal ik hem daar wel op en neem hem mee naar Bemmel en is hij dus vlak bij Nijmegen Afbeelding

O ja, schoonzus woont in zuid limboland, vlak bij Maastricht
staat nu bij mij (Beek) vlakbij Maastricht. Enige nadeel is dat mijn vakantie voorbij is en ik niet veel thuis ben, maar er laat zich vast een en ander regelen.
#3107198
Lil schreef: staat nu bij mij (Beek) vlakbij Maastricht. Enige nadeel is dat mijn vakantie voorbij is en ik niet veel thuis ben, maar er laat zich vast een en ander regelen.
Ik zie ze vanavond en gooi het ff in de groep.
Wordt vanavond laat of morgenochtend vervolgd. Afbeelding
Door Lil
#3107200
BlissSpirit schreef: Ik zie ze vanavond en gooi het ff in de groep.
Wordt vanavond laat of morgenochtend vervolgd. Afbeelding
Prima maandag en dinsdag overdag laat zich nog vanalles regelen. Dinsdag rijd ik over de A2/traverse naar België voor muziekles. Zouden wij bijvoorbeeld bij Geusselt of zo kunnen afspreken, maar dan ben ik wel tijdgebonden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door