Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3107100
Bellen is bij twijfel of iets klopt altijd goed, dus fijn dat je hebt gebeld!
Wellicht dat de eigenaar er dan voortaan een bordje bij hangt: niet voederen s.v.p. op advies van de dierenarts, of zoiets.
#3107104
tt-tjes schreef: Nou ja, voor wat het waard is, ik voel me nu zelfs schuldig dat ik gebeld heb. Zal het in de toekomst niet snel meer doen.
Het ontgaat mij volledig waarom jij je schuldig zou moeten voelen dat je hebt gebeld? Ik lees namelijk overal in dit topic dat het juist goed is dat je hebt gebeld  ???
#3107111
Ik zou zeker bellen naar 144, gewoon omdat je wilt weten wat er aan de hand is.
Voeren is een not done bij een vreemde pony. Ik heb een IR-pony en een gek heeft eens de weide opengezet met heerlijk mals voorjaarsgras, Ze is me bijna ontnomen.
#3107125
dinky89 schreef: Het ontgaat mij volledig waarom jij je schuldig zou moeten voelen dat je hebt gebeld? Ik lees namelijk overal in dit topic dat het juist goed is dat je hebt gebeld  ???
Ja dat ontgaat mij ook even  ???
#3107137
tt-tjes schreef: Nou ja, voor wat het waard is, ik voel me nu zelfs schuldig dat ik gebeld heb. Zal het in de toekomst niet snel meer doen.
Gezien alle dieren op aarde die wel afgrijselijk verwaarloosd worden, kun je beter tien keer te vaak bellen dan één keer te laat. Ook in de toekomst gewoon blijven doen dus! Er zijn al veel dieren uit erbarmelijke omstandigheden gehaald doordat mensen als jij de moeite namen om contact op te nemen met de instanties. :-*
#3107151
tt-tjes schreef: Nou ja, voor wat het waard is, ik voel me nu zelfs schuldig dat ik gebeld heb. Zal het in de toekomst niet snel meer doen.
Absoluut niet doen hoor, ik heb ook wel eens een hele discussie hier gehad over wel of niet bellen. Ik belde niet meteen en ben zowat voor dierenbeul uitgemaakt. Jij hebt gedaan wat goed is in jou ogen. Is niks mis mee.
En uiteindelijk heb ik wel vier keer gebeld en ze deden er niks mee.
Door Juul
#3108012
Ik heb wel een keer een reactie terug gehad. Ik had gebeld voor een shet die zowat op de koten liep vanwege zeer verormde hoeven door chronische of een oude hoefbevangenheid. Daar heb ik bericht van gehad dat de shet was ingeslapen. Ik weet niet meer of ik daar zelf voor kon bellen of dat ik van hun bericht kreeg.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3108185
Dian schreef: Carole, ze vinden het juist allemaal goed dat je gebeld hebt. Het ongevraagt bijvoeren wat een collega van jou doet is hetgeen waarop hier ingegaan wordt. Juist door te bellen kom je er achter waarom het beestje er zo aan toe is. Is het werkelijk verwaarlozing, dan heb je het paard gered en anders moet de eigenaar een goede reden hebben waarom dit paard er zo uitziet. Dus de volgende keer gewoon weer bellen......... Dit is wat ik lees uit alle berichten :-* :-* :-*
+ 1
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door