Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3108512
tt-tjes schreef: Ik zou terugkoppeling krijgen. Indien niet kon ik ook nog zelf een keer bellen.
ik weet niet op welke termijn zij reageren, maar als ik voor het eind van de week niets zou horen zou ik toch nog een keer bellen. Je weet dan tenminste wat en hoe er met het paardje aan de hand is!

Carole, ik vind het onwijs goed dat je gebeldt hebt  :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* . Het is zo jammer dat dieren niet kunnen praten, soms zou ik het zo graag willen dat ze dat kunnen, maar omdat ze het niet kunnen, moeten wij de stem zijn voor hen. Als je reactie terug hebt gekregen, dan kan je ook zien of er wat mee gedaan wordt en zo niet dan weet je ook dat je weer kunt bellen, JIJ doet het, hoeveel lopen er langs en denken: ach wat een arm mager paardje en gaan gewoon verder. JIJ doet wat, jij bent de stem voor het paard, ook als het verder oké is.
#3114498
Ik heb vorige week nog een keer gebeld, maar ze konden mij niet vertellen of ze daar al geweest waren, ik moedt nog maar ff afwachten.

Vandaag naar het werk gereden en het weitje is leeg. Mijn collega's zijn er ook langs gelopen en konden haar ook nergens zien.
#3164236
Even een oud topic omhoog gehaald.

Na een heel aantal maanden weg te zijn geweest is de pony terug en staat nu bij die andere pony in de wei. Ze ziet er heel goed uit, vacht weer mooi, bijna geen kale plekken meer en ook niet meer zo mager.
Tussendoor is ze ook een keer teruggeweest, maar verdween toen weer. Ik weet niet waar ze in die tussentijd geweest is, maar ik denk wel dat mijn telefoontje er aan bijgedragen heeft dat er aandacht aan besteed werd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door