Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3106641
3 weken oud?  :o  Jullie houden blijkbaar niet van bier dattie 3 weken oud is kunnen worden  ;D ;D

Wat een heerlijke puppen foto, blijft deze jongen bij jullie?
Door Erna
#3106678
Extreme schreef:
Wat een heerlijke puppen foto, blijft deze jongen bij jullie?
Nee, helaas blijft er niet eentje dit keer. Een reu gaan we sowieso niet houden want we hebben al drie jongens (twee gespikkelden en een basset) en ik heb maar twee teefjes. Normaal gesproken zou ik deze twee nog niet verzegd hebben en afwachten of het die leukerd is waar ik op zit te wachten maar ik heb ten eerste al een aantal mensen af moeten zeggen die een teef wilde en ten tweede heb ik twee geweldige gezinnen voor deze dames. Eentje die al een hond van ons heeft en heel graag een tweede wil, en de ander heeft een zusje van onze Dakota gehad en wil ontzettend graag een teefje van onze Roos. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om een van deze twee families teleur te stellen. Ze wachten al zo lang.

We hebben zelf twee dochters van Roos dus er is ook geen ' noodzaak'  om nog een dochter te houden. Maar ik smelt wel iedere keer als ik het zwarte teefje zie en vasthoud.
Door Ike
#3106832
Lizzy schreef: Best een leuke roepnaam, Grolsch :biggrin2:
+ 1

Das n orginele naam ja, leuk! :D

Wat een heerlijke foto van t laveloze schaapje  :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door