Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3106895
Angelique schreef: Het heet Heather, dit is haar bijnaam  :biggrin2:
Hallo Heather  :biggrin2:
Is dat die die mij op wilde eten?  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3106910
Kim_S schreef: Hallo Heather  :biggrin2:
Is dat die die mij op wilde eten?  ::)
Zal toch niet. Heather krijgt haar eten het liefst in stukjes en met mes en vork en servetje geserveerd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3106915
Angelique schreef: Zal toch niet. Heather krijgt haar eten het liefst in stukjes en met mes en vork en servetje geserveerd  :biggrin2:
O dan was dat een andere  :biggrin2: :P
Door bolaj01
#3106970
Afbeelding
Ruby, mijn kleine grijze muis van 10 jaar, hoort ook in het rijtje grijze snuiten thuis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Borke
#3107011
Wauw die poes Mientje  :smitten:
24 jaar, ongelofelijk  :o

Wat ziet ze er goed uit!!!

Onze Sofi is inmiddels de 10 wel gepasseerd en begint heel licht te grijzen bij haar wenkbrauwe.
Het zou me niet opgevallen zijn, als Saskia niet was begonnen met dergelijke foto's van Wodje te tonen  8)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3107044
Borke schreef: Onze Sofi is inmiddels de 10 wel gepasseerd en begint heel licht te grijzen bij haar wenkbrauwe.
Het zou me niet opgevallen zijn, als Saskia niet was begonnen met dergelijke foto's van Wodje te tonen  8)
Nou, speciaal voor jou dan de grijze wenkbrauwen van Wodka. Zodat je weet waar Sofi naartoe groeit.  :biggrin2:

Afbeelding
Door Borke
#3107165
-Saskia- schreef: Nou, speciaal voor jou dan de grijze wenkbrauwen van Wodka. Zodat je weet waar Sofi naartoe groeit.  :biggrin2:

Afbeelding
Ik hoop dat Sofi ook zo oud mag worden in redelijke conditie.
Als ik naar Wodka kijk dan lijkt dat grijze zich zeker niet te beperken tot haar wenkbrauwen  :biggrin2:
Door Lil
#3107199
Ik kan weer foto's plaatsen! Boris wordt morgen 14 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Hij had ooit een zwart masker, zijn oren waren ook zwart met tikkie bruin, hij had zwarte flambee in zijn vacht etc. Nu kan ik hem als de zon schijnt vaak niet fotograferen, hij lijkt wel te reflecteren.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3107338
Oh, wat een lieve snuitjes allemaal.  :smitten:
24 jaar, dat is wel heeeeeeeel erg op leeftijd.  :-* voor de dame.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door