Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3106135
DebbieV schreef: Ik wil gaan inschrijven, alleen nog even contact hebben idd over het tillen, als ik dus een deel moet tillen en daarna over een hekje... Hondje weegt 40 kg en ik maar 52, haha ik zie het niet gebeuren. Overslaan of niet juist uitvoeren kost dan weer strafpunten/tijd geloof ik. Maar denk wel dat we gewoon mee doen  ;D
Ik zou ze gewoon even mailen en het vragen.
Ik ga zelf met Abby meedoen en mn zusje gaat met Joy lopen. Joy is dan wel 11 jaar oud, maar nog in super conditie, en bovenal- ze vind het allemaal verschrikkelijk leuk om te doen !  :)
Tis jammer dat Doortje nog niet oud genoeg is... maar die mag volgend jaar !
Gebruikersavatar
Door pluk
#3106309
Oh.. dit is leuk... ben alleen bang dat Scott zo'n grote hoeveelheid honden om zich heen niet trekt :-[
Wel super dat de organisatie aandacht besteed aan honden die wat meer ruimte nodig hebben met 'gele hond'
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#3106916
Ik heb ons net opgegeven.
Marcel houdt niet van hardlopen dus het zal wandelend worden maar het lijkt me leuk om eens te doen.
Samen met poedel Didi en Aus Fonzie (30 kg dus daar mag Marcel meelopen, Didi weegt ruim 20 maar dat kan ik wel tillen)
Fonzie loopt nog met een muilkorf op de canicross wedstrijden (heeft er nu 2 gelopen) en omdat dat duidelijker is dan een geel lintje zal hij die vast weer dragen.
Hij heeft zich beide wedstrijden echt perfect gedragen en was heel relaxt en omdat iedereen netjes wat afstand hield bleef hij (en ik) ook heel relaxt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door