Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3105180
Vlag opgezocht en opgehangen, vanochtend even tv gekeken totdat de Bouwhof open ging, daat fraai houtbloktafeltje gescoord met 20% korting, vrieskist in de schuur ontdooid en schoongemaakt en straks nog wat Koningsdag kijken op tv.
Ik vond het leuk te zien het eerste deel van Koningsdag in Dordrecht.
Vanochtend ook oranjetompoesjes.

Dus in antwoord op de vraag: 1 en 3  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3105186
Niet een volledige normale vrije dag. Lekker met mijn zusje, zwager en zijn broertje wezen klimmen bij bjoeks, inclusief de toren buiten met dit heerlijke weer  :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3105187
Vanmorgen met lief in de vrijmarkt-chaos gestort. Was wel weer genoeg voor een jaar.
Lekker bakkie met.
En nu even rustig achter de pjoeter.

Tijd voor een borrel!
Door smulpaap
#3105200
Met de soos gewandeld , daarna aan de koffie . toen samen gewandeld , even gegeten , toen weer met de soos gewandeld .
Daarna wat huishoudelijke beslommeringen gedaan , en de dames geborsteld plus verdere verzorging
Even in de zon gezeten en het e.ea in de tuin gedaan
Door Shanti en co
#3105209
Ik heb een heleboel kinderen de springkussen stormbaan opgesjouwd die er zelf niet op konden klimmen en bij een voetbal automaat gestaan om bonnetjes aan te nemen en op start te drukken. Zelf heb ik nauwelijks rondgelopen maar op het spelletjes veld was het erg gezellig en de meeste kindjes waren erg leuk en schattig.  :)
Niet eens een tompoes gehad vandaag :'( (dus toen maar 4 ijsjes  :biggrin2: ).
Gebruikersavatar
Door Riek
#3105223
Vanmorgen even snel een rondje kleedjesmarkt gedaan.
Gewapend met een plastic zak en wat kleingeld, maar niets gekocht.
Wel is Charlotte ongeveer 100 x geaaid en werd zelfs op de foto gezet omdat ze zo schattig is.  ::)
Daarna even tv gekeken. Geschrokken van prinses Alexia, ik denk dat ze Tourette heeft.
Ze had behoorlijke zenuwtics, draaien met haar hoofd en knipperen met haar ogen, alsof ik even in mijn dagboek terug zat te lezen.
Wat een zorgen voor Alexander en Maxima schoot er door mijn hoofd.
En daarna naar Kleef geweest, samen met tig-duizend andere Hollanders.
Was giga druk daar. Het leek wel Nederland  :)
Laatst gewijzigd door Riek op ma 27 apr 2015, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cathelijn
#3105240
Vanochtend naar de aubade in het dorp geweest. Altijd gezellig en druk. Vooral veel kinderen met versierde fietsjes en elk jaar beide gildes en muziekcorpsen. Dus Lang zal hij leven en het Wilhelmus gezongen, de fietsjes van mijn nichtjes bewonderd en toen weer naar huis. Even tv gekeken en toen met Ilan naar het bos.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3105416
Gisteravond flink gefeest, om 5 uur thuis en om 9 uur weer op om naar de markt te gaan. Daar heerlijk luxe ontbeten en nog wat zooi gekocht. Voornamelijk knuffels voor de hond en therapiemateriaal voor mij Afbeelding

Na het wassen ligt de voorraad te drogen :D
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door