Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3104338
Wat leuk, succes met wachten.  :D

Ik snap dat je het eng vind met zo'n mini.
Ik heb ook liever niet dat Shanti zomaar met kleine honden speelt, zij doet soms heel ruig en niet alle honden kunnen daar tegen. Met een buurhondje gaat het heel leuk maar bij andere kleine honden houd ik haar liever bij me.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3104545
Thessa en Shanti schreef: Wat leuk, succes met wachten.  :D

Ik snap dat je het eng vind met zo'n mini.
Ik heb ook liever niet dat Shanti zomaar met kleine honden speelt, zij doet soms heel ruig en niet alle honden kunnen daar tegen. Met een buurhondje gaat het heel leuk maar bij andere kleine honden houd ik haar liever bij me.
daarom heb ik hier kleintjes die wel tegen een stootje kunnen....... Zowel Rakker als Laddy hebben Oud Duitse Herders als vriendinnen en die lopen ze ook wel eens omver. Wel haat ik het als een jachthond begint te jagen op mijn honden, zo werd Rakker opgejaagd door een Weim.... ja hij doet niets, hij doet dit altijd bij kleine honden..... toen ben ik echt uit mijn plaat gegaan, doe het niet snel, maar toen had ik de goede stemming ervoor denk ik
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door