Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3104011
Dian schreef: Zo zo, de dames gaan op sjiek op hun oude dag?? Mooie Rolls hoor, kunnen ze lekker mee naar de leuke plekjes zonder al moe te zijn daar. Is deze voor jou ook beter te hanteren, ik bedoel, voel jij ook dat je van een fiat naar een mercedes bent gegaan??


Tuurlijk niet , ik mag duwen
En of je een Fiat duwt , of een Mercedes  :biggrin2:

Maar de Fiat is net een ietsje te krap voor de twee hoogheden , zeker op de langere afstand
Fiat is toen gekocht omdat Tessa immobiel was , en samen met Noa in de grote koets was toen niet zo,n strak plan
Gebruikersavatar
Door Dian
#3104044
smulpaap schreef:

Tuurlijk niet , ik mag duwen
En of je een Fiat duwt , of een Mercedes  :biggrin2:

Maar de Fiat is net een ietsje te krap voor de twee hoogheden , zeker op de langere afstand
Fiat is toen gekocht omdat Tessa immobiel was , en samen met Noa in de grote koets was toen niet zo,n strak plan
je hebt toch wel stuurbekrachting en cruisecontrol neem ik aan :biggrin2: :biggrin2:
Door Irish
#3104337
Ik heb deze donderdag binnen gekregen en ben er super blij mee  :D :D
Zal binnenkort effe wat foto's plaatsen :)

Enig nadeel wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat de schroef voor de wandelset na een tijdje spontaan los kan raken en ik was hem dus kwijt omdat ik merkte dat opeens mijn zwenkwiel los liet  :o :o Schroef nergens te bekennen.. Honden naar huis gebracht, bos weer door gelopen en gelukkig weer gevonden. Misschien had ik hem niet genoeg aangedraaid?
Door Irish
#3104342
Irish schreef: Ik heb deze donderdag binnen gekregen en ben er super blij mee  :D :D
Zal binnenkort effe wat foto's plaatsen :)

Ach waarom wachten :) Hierbij mijn hondjes weer is op het heuze BP (eeuwigheid geleden dat ik foto's van ze hier heb geplaatst)

Afbeelding
Ivan zegt let's gooooooo

Afbeelding
Ouwe taart Kaat en een oor van Ivan  :biggrin2:

Afbeelding
Mijn schatjes genieten :smitten: :smitten:
Door smulpaap
#3104387
Irish schreef:
Ach waarom wachten :) Hierbij mijn hondjes weer is op het heuze BP (eeuwigheid geleden dat ik foto's van ze hier heb geplaatst)

Afbeelding
Ivan zegt let's gooooooo

Afbeelding
Ouwe taart Kaat en een oor van Ivan  :biggrin2:

Afbeelding
Mijn schatjes genieten :smitten: :smitten:



Die laatste foto ,  :-* :-* Lekker genieten , lief !
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3105314
Gefeliciteerd met jullie nieuwe Rolls! Wat goed van jullie dat je om de conditie van jullie butlers geeft en geen automatische hebt gekocht  ;) :D  Veel veilige kilometers en plezier gewenst  :) 
Door smulpaap
#3105805
De gouden koets is in het durp gearriveerd
Ik heb het via pakje gemak gedaan , kreeg net een sms dat de koets vanaf morgen af te halen is
Dus van de week maar even ophalen
Door smulpaap
#3106713
Er staat al sinds vanmiddag een heule grote doos in de kamer  ::)
We hebben al diverse keren gekeken ... tis daat  :D
Er zijn momenteel twee butlers in dienst ..... maar er gebeurt heulemaal niets  >:(
Dat personeel van tegenwoordig  >:(
Door smulpaap
#3107367
Rolls is uit de doos  :biggrin2:
Staat klaar om gebruikt te worden
Maar morgen is het eigenlijk ga uit je dak dag
We zullen zien hoe het weer is , en wat we gaan doen met Jut en Juul
De pretletter heeft al wel even getest , terwijl wij nog bezig waren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door