Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3103408
Wordt mijn omslagfoto op Facebook gedeeld door iemand. Vind het wel een beetje raar.......... :-[ :-X :-\
Door Suzanne
#3103415
Dian schreef: Wordt mijn omslagfoto op Facebook gedeeld door iemand. Vind het wel een beetje raar.......... :-[ :-X :-\
Bij jezelf weghalen of niet meer op openbaar zetten, dan kan de ander er niets meer mee.

Daarna die persoon "vriendelijk doch dringend verzoeken" zulks niet meer te doen!

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Dian
#3103417
Suzanne schreef: Bij jezelf weghalen of niet meer op openbaar zetten, dan kan de ander er niets meer mee.

Daarna die persoon "vriendelijk doch dringend verzoeken" zulks niet meer te doen!

Suzanne
heb ik gedaan en meteen als vriend verwijderd. Zo wil ik het niet....... Die foto komt ook op mijn tijdlijn en die is alleen zichtbaar voor vrienden............. :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3103419
Dian schreef: Wordt mijn omslagfoto op Facebook gedeeld door iemand. Vind het wel een beetje raar.......... :-[ :-X :-\
Waarschijnlijk vindt ze het gewoon een leuke foto. Zo haar fb bekijkend, doet ze niks anders dan foto,s en berichten delen.  Tja, soms gebeurd dat op fb dat iemand je foto/bericht zo leuk (of stom) vind dat ze het gaan delen op hun tijdlijn. Zolang er geen domme opmerkingen door de deler worden bijgeplaatst zou ik me er niet druk om maken. Leuk vinden en delen is inherent aan het medium.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3103421
Angelique schreef: Waarschijnlijk vindt ze het gewoon een leuke foto. Zo haar fb bekijkend, doet ze niks anders dan foto,s en berichten delen.  Tja, soms gebeurd dat op fb dat iemand je foto/bericht zo leuk (of stom) vind dat ze het gaan delen op hun tijdlijn. Zolang er geen domme opmerkingen door de deler worden bijgeplaatst zou ik me er niet druk om maken. Leuk vinden en delen is inherent aan het medium.
ja wel, maar als ik een foto leuk vind van iemand, dan geef ik een reactie...... die deel ik niet, of ik zou er eerst een pb'tje aan wagen. Kijk, die tegels en spreuken van Loesje etc. daar heb ik niets mee. Maar een foto, bewerkt of niet, deel ik niet..........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3103422
Dian schreef: heb ik gedaan en meteen als vriend verwijderd. Zo wil ik het niet....... Die foto komt ook op mijn tijdlijn en die is alleen zichtbaar voor vrienden............. :-X
Nee hoor, jouw tijdlijn is niet volledig dichtgetimmert, als niet-vrienden langskomen zien ze wel de omslagfoto,s die je geplaatst hebt, meer niet.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3103423
Ben ik even blij dat ik al bijna 2 jaar geen Facebook heb, scheelt een hoop gedrukmaak om niets :D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3103425
Wij zijn geen vrienden op FB en ook ik zou de foto kunnen delen zie ik
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3103427
[quote="Dian"]
ja wel, maar als ik een foto leuk vind van iemand, dan geef ik een reactie...... die deel ik niet, of ik zou er eerst een pb'tje aan wagen. Kijk, die tegels en spreuken van Loesje etc. daar heb ik niets mee. Maar een foto, bewerkt of niet, deel ik niet..........
[/quote]

Een niet-vriend ziet wel die foto, maar kan niet reageren. Ja pb sturen kan, maar jee, is dat zo belangrijk. Iedereen kan die foto bij jou al zien en er staat nou eenmaal standaard een "delen" knop onder.

Ik vind hetnaltijd wel leuk als een foto gedeeld wordt. Zo zie je maar dat iedereen er anders in staat. Dat filmpje hier laatst van die boppers in die auto is zo'n miljoen keer gedeeld, denk je echt dat iemand daar toestemming voor gevraagt heeft. Hij werd zelfs hier nog gedeeld.
Door Lizzy
#3103429
Ik wou dus net gaan zeggen : wees trots, dat ze jouw foto of jouw filmpje leuk vinden en delen! Als je niet wilt dat de wereld je foto of filmpje ziet: zet 'm vooral niet op Internet!
Door Suzanne
#3103431
Een omslagfoto delen??? Die is toch hartstikke persoonlijk????

Ik heb het ook gehad hoor, met foto's van een net overleden Guinnie. Persoon geblokkeerd en klaar.
Zijn ze helemaal gek!

Dat iets op fb of een forum staat wil niet zeggen dat het ook gedeeld MAG worden.. iets met "fatsoen" ...

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Fotogravinnetje
#3103434
Omslagfoto en profielfoto zijn beide openbaar. Hartstikke openbaar zelfs. Enneh... als je niet wilt dat mensen iets delen, begin dan met het vooral niet op facebook te zetten ;)
Door Lizzy
#3103435
[quote="Fotogravinnetje"]
Omslagfoto en profielfoto zijn beide openbaar. Hartstikke openbaar zelfs. Enneh... als je niet wilt dat mensen iets delen, begin dan met het vooral niet op facebook te zetten ;)
[/quote]

Amen. En maak van facebook gerust internet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3103438
[quote="Fotogravinnetje"]
Omslagfoto en profielfoto zijn beide openbaar. Hartstikke openbaar zelfs. Enneh... als je niet wilt dat mensen iets delen, begin dan met het vooral niet op facebook te zetten ;)
[/quote]

Dank u.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door