Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3101912
Ik heb een kanariegele Kronan met 3 versnellingen. Ziet er leuk uit, fietst voor geen meter. Maar ja, het oog wil ook wat...
Saskia
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3101920
cj schreef: Ik heb een kanariegele Kronan met 3 versnellingen. Ziet er leuk uit, fietst voor geen meter. Maar ja, het oog wil ook wat...
Saskia
Ohhhh, leuk! Maar met versnellingen fietst ongetwijfeld nog stukken beter dan zonder.  ;D

Ik heb een afschuwelijke groene. Wilde eigenlijk een blauwe ::) maar die was, toen ik wilde bestellen uitverkocht. Ergens in 2002 ofzo.  *ouwelullenalert*
En omdat we toen net in Drenthe woonden dacht ik, ik neem een groene, past mooi bij de omgeving.  Gruwels, wat viel dat tegen!  ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3101942
MarijeEnBoomer schreef: Dat heeft ze nu  ;)
Dat dus. En mijn hemel! Moet ik nu weer wennen dat ik wél naar het kratje kan kijken?  ;D

De eerste paar keer bij het rijden met rechtdoor-kratje riep Marije altijd heel hard bij iedere bocht: "Niet naar het kratje kijken, Sas! Niet naar het kratje kijken!"  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3101952
-Saskia- schreef: Dat dus. En mijn hemel! Moet ik nu weer wennen dat ik wél naar het kratje kan kijken?  ;D

De eerste paar keer bij het rijden met rechtdoor-kratje riep Marije altijd heel hard bij iedere bocht: "Niet naar het kratje kijken, Sas! Niet naar het kratje kijken!"  :biggrin2:
Dankzij mij leef je nog  :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3101965
Pauline schreef: Is framemaat 53 nog te groot? Dan wordt het een kinderfiets. Scheelt wel ben je ook van dat bejaarden-imago af! :biggrin2:
Er zijn ook K3 fietsen  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3101966
Pauline schreef: Is framemaat 53 nog te groot? Dan wordt het een kinderfiets. Scheelt wel ben je ook van dat bejaarden-imago af! :biggrin2:
:-[ ik val precies tussen 49 en 54.
Frame maat, niet leeftijd.  ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3101969
;D ;D ;D ;D Ik moet volgens de officiële metingen altijd 53, maar dat voelt veel te klein voor mij. Dus eigenwijs als ik ben (goh... wat moet ik toch met teckels?) koop ik altijd 57. Heb er zo'n hekel aan als ik met mijn voeten de grond kan raken of als mijn benen zo gebogen blijven tijdens het trappen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door