Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door C@rine
#3101828
Beterschap voor Teun.
Een kap vindt ik ook niets, voor Bieke heb ik toen een reep karton van 15 cm breed en  50 lang geknipt.
Dat in een badhanddoek gelegd en in 3 en dicht gevouwen.
Dit onde nek gewikkeld en vast gezet met een strakke halsband.
Werkte bij Bieke prima.
Door M@rina
#3101869
Dik een uur geleden heeft hij gegeten, ongeveer de helft van wat hij normaal krijgt op advies van de DA. Met Kap om ging het niet dus kap even af en na het eten weer om. Even een kort rondje gelopen. Nou het gaat heel goed met wammes waggel, hij loopt al pittig mee, 2 grote plassen gedaan en snuffelen kan hij ook met die kap maar wel grasspriet voor grasspriet :crazy2:

Hij ligt nu weer op de bank  te suffen waar we hem op en af tillen, wan hij mag niet springen.

Ik heb toch maar een Boo Boo Loon besteld, wordt als het goed is morgen bezorgd. Die kap is echt niet comfortabel, bovendien ligt hij nu constant met zijn lippen op zijn flappers, lijkt me een beetje te broeierig.
Door M@rina
#3102273
Het gaat best goed hoor!  O0

Vannacht wel wat onrustig met inslapen maar uit eindelijk toch wel geslapen.
Gisteravond gegeten en vanochtend gewoon weer. Ik heb gisteren toch even zo'n Boo Boo Loon besteld, hij bleef zo onrustig, steeds maar dribbelen, nergens rust vinden (terwijl hij dat nu juist wel even kan gebruiken. Vanmorgen is dat ding bezorgd. Ik was naar werk, maar Marco heeft hem omgedaan en al snel daarna was hij een stuk rustiger. hij heeft de hele middag geslapen.

Afbeelding

Afbeelding

Net even de lippen gecheckt, het ziet er rustig uit, wel wat opgezet, maar dat lijkt me normaal. Ook even de onderkant gecheckt, daar zit een klein gaasje die er nog schoon uit ziet, die laat ik maar even zitten. Wel een gek gezicht zo'n leeg zakje

Teun ligt al weer te pitten.
Laatst gewijzigd door M@rina op di 21 apr 2015, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door