Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3101318
Vandaag gaan shoppen voor een nieuwe vrieskist.
We hadden 1 grote kast en 2 tafelmodel vriezers staan. Hier konden we totaal 120kg aan barf in kwijt.
Nu hebben we een vrieskist met een houd van 495l gekocht.

Deze week word die bezorgd en volgende week word die gevuld  :D
Helemaal blij want nu kan ik het dubbele kwijt aan vlees als eerst!

Heb even rustig aan gedaan met bestellen dus voor totaal 150kg aan vlees besteld.
De jongens kunnen straks weer flink smullen  :biggrin2:
Door renate1985
#3101358
Dank jullie! Heb de oude topics doorgespit ober vriezerindelen.
We halen van die afvalemmers van Ikea en we hebben kratjes. Bovenop de vriezer plakken we A4 waar opstaat waar wat inzit zodat we niet moeilijk hoeven te doen.
Door renate1985
#3101416
Rot he? Hahaha.
Kijk al 6 jaar uit naar een nieuwe vriezer en dan krijg ik gewoon een mega grote!
En dat voor 2 honden en 1 kat hahaha.
Kan gewoon voor ongeveer 4 maanden aan barf kwijt voor hun  :o
En dan zal je zien dat deze straks ook te klein is  :biggrin2:
Door Ruisje
#3101462
renate1985 schreef: Rot he? Hahaha.
Kijk al 6 jaar uit naar een nieuwe vriezer en dan krijg ik gewoon een mega grote!
En dat voor 2 honden en 1 kat hahaha.
Kan gewoon voor ongeveer 4 maanden aan barf kwijt voor hun  :o
En dan zal je zien dat deze straks ook te klein is  :biggrin2:
Voor het eind van het jaar is ie al te klein! Hoe meer ruimte, hoe meer vlees je 'nodig' hebt. biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3101531
Bij mij valt het de laatste tijd goed mee...  Het vlees past er bijna altijd helemaal in, ale, bijna he  8) , en een paar maanden terug was hij zelfs halfleeg...  :o
Maar ik heb dan ook een belachelijk grote vriezer voor maar 3 katten...  ::)

Heel erg veel plezier met je nieuwe vriezer.
Ik kan me niet voorstellen hoe je dat doet als je altijd moet opletten niet te veel in een keer te bestellen.
Die nieuwe vriezer lijkt me wel een redelijke grootte...  Met minder kan je het toch niet stellen?  ::)
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op ma 20 apr 2015, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3101562
Suzanne schreef: Dat is toch een wetmatigheid bij barfers? Dat de vriezer altijd te klein is??

Suzanne
Nee hoor, die van mij was te groot.  :biggrin2: Daarom staat ie nu plek in te nemen bij Marije en pendel ik heen en weer om mijn wél passende tafelmodelletje gevuld te houden. Of was dan m'n schuur te klein? :g: ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door