Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3101373
Kim_S schreef: Zó gaaf!!!  :D
Wij hebben ook zo'n huis, maar dan moeten wij nog 10 jaar klussen om het zo mooi te krijgen als dat van jullie  :biggrin2:

Heerlijk dat het hoge noorden nu dichterbij komt!!!  :D :-*
ja ik heb er echt heeeeel veeeeeel zin in  :D :D :D

wij zijn 9 jaar bezig geweest om het zo te krijgen en dan wel veel tegenslagen gehad erik vaak in het ziekenhuis gelegen en dan ligt alles stil want alleen verbouwen dat was ook geen optie. Ik kan heel veel maar je moet wel bij veel dingen meer dan 2 handen hebben.

Hier zie je een paar foto's zoals het was toen we het kochten.  :whistling: :whistling: :whistling: :uglystupid2:
:uglystupid2:

Afbeelding

Afbeelding
dit is een foto van de deel dat is nu de woonkeuken

Afbeelding

de bovenste foto was de woonkamer in het voorhuis
de tweede van boven was de bedstee en de deur naar de oude keuken
de derde van boven was de geweldige mooie en zeer riante keuken waar je bij moest uitkijken anders liep je een schedelbasis fractuur op aan de balken  ;D ;D Dat is nu de entree/hal.
de onderste foto is de grote slaapkamer in het voorhuis.

Het is geloof ik wel een beetje veranderd als ik zo naar de oude foto's kijk  :wavetowel2:
#3101380
Extreme schreef: Roze douche  :biggrin2: verkocht  :biggrin2:
Heb je foto's gezien, bij je op "visite" geweest, wat een gaaf huis heb jij zeg, wat een ruimte en wat een natuur om je heen.
Manlief laten zien, allerlei ideeën zijn er ontstaan, haalbaar niet, maar toch, dit huis verkoopt zichzelf, het zal zeker niet lang duren dat jij je huis hebt verkocht, en kan vertrekken naar hogere oorden.
Waar ga je naartoe? Heb je daar al iets? Of iets op het oog?
Je man reist nu al 500km p/dag, dat word een prive helicopter voor hem als je daar woont? ;D ;D
We zijn al een paar jaar aan het kijken en er toen mee gestopt omdat je jezelf gek zit te maken  :uglystupid2:

Maar waar we nu helemaal weg van zijn dat is een huis in Härjedalen en een huis in Jämtland. We willen richting lappland dat trekt al heel erg lang waarom weet ik niet.

We hopen inderdaad dat ons huis een beetje rap verkocht wordt en dat het baluwe huis nog even te koop staat want dat heeft toch wel mijn voorkeur 2 ha grond grote schuren en een tweede huis staat er ook op voor vakantiegangers zal ik maar zeggen.

Erik wil in zweden iets heel anders gaan doen en eigenlijk eerst de taal heel erg goed leren in het eerste jaar en dan ziet hij wel wat er op zijn pad komt maar wel werk dicht bij huis. En ik ga natuurlijk verder met het fokken van mijn managalitza's.

Afbeelding

Afbeelding
#3101397
:o wat een verschil met hoe je huis eerst was. Knap hoor dat jullie dit zelf voor elkaar hebben kunnen krijgen.
Op naar een andere uitdaging, mooie huizen waar je naar aan het kijken bent, het 1e huis is echt een pipi huis.
Gebruikersavatar
Door nova
#3101408
wat een prachtige woning hebben jullie gemaakt van die "bouwval"
Het kan me bekoren,  van a tot z, maar helaas, mijn  budget en werk  zijn onverenigbaar met  jullie huidige woning ;)

Jullie nieuwe locaties zijn ook  droomhuisjes zeg.. waw

heel  veel succes,  en geniet van je plannen  als van hetgeen wat  je al bereikt  hebt  :)
#3101453
Jeeeej zeg wat een prachtig huis. Zeker als je ziet waar het vandaan komt. Zou zo willen ruilen  :biggrin2:
Het blauwe huis ziet er ook prachtig uit, geloof goed dat het een droom is die je werkelijkheid wilt maken.
Zal duimen dat jullie huis snel verkoopt maar voor die prijs in die staat moet dat een makkie zijn.

(Even managalitza's opgezocht...... Maar ooooo dat zijn lekkere varkentjes wist alleen niet dat zo heetten ::))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door