Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ladybug1nl
#3100670
Hallo allemaal,

Ik ben Joyce 36 jaar, lieve man en 5 kinderen. Woonachtig in noord-limburg. Ik heb me hier aangemeld om informatie te zoeken over kvv en barf.

Ik heb nog geen hond, maar sta op een wachtlijst bij een fokker van Havanezers. Naar alle verwachting wordt het teefje in juni loops en zal zij gedekt gaan worden. Als dan alles goed gaat, dan hopen we een pup te krijgen half/eind oktober. Op zich komt dat goed uit qua zomer vakantie e.d. Op dit moment niet echt een voorkeur voor teef of reu. Als het karakter maar bij ons gezin past.

Maar goed in afwachting van het hele gebeuren wel al op zoek gegaan naar voeding. De fokker voert brok en kvv en toen ik die merken ging opzoeken ging er een wereld voor me open. De wereld van hondenvoeding  :biggrin2:. Na veel lezen heb ik besloten alleen kvv te voeren. In mijn omgeving is er aanbod genoeg. Ook de betere merken, dus kan veel verschillende  dieren en meerdere merken voeren.

Ik zal t.z.t. (wachten duurt lang, lang, lang ;)) doorgeven  wat mijn voedingsplan is, zodat jullie dat kunnen beoordelen. Wil natuurlijk wel dat mijn pupje gezond en zonder tekorten opgroeit.

Groetjes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door