Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3100501
Ik ben op zoek naar geplastifiseerde staalkabels om de honden aan vast te leggen bij ww. Lengte maar max 3 meter. Toelaatbaar gewicht 60 kilo.
We hebben nu van 5 meter en ze beginnen te slijten, en bij nieuwe ww is korter wel gewenst ivm meer honden.
Ik krijg het nergens gevonden, dus dacht misschien heeft iemand op pb wel een tip  :)
Door smulpaap
#3100524
Ik weet ongeveer wat je bedoelt
Vroeger had ik zoiets om mijn fiets mee op slot te zetten
Maar verder geen idee waar je zoiets kan krijgen
Zal zo eens aan manlief vragen
Gebruikersavatar
Door pluk
#3100558
Als je ze nergens gevonden krijgt heb je de normale bouwmarkt al geprobeerd neem ik aan?
Weet niet of je een Hornbach in de buurt hebt? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets daar niet hebben.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3100633
koekje schreef: Maar jouw woefkes zijn toch wat zwaarder dan 60kilo?
Niet echt, ja ietsje. Ik heb geen dikke newfies, ik heb atletische sportnewfies  :biggrin2:
smulpaap schreef: Is dit iets

http://www.staalkabelstunter.com/geplastificeerd/
Dat is wel de soort kabel.
Maar als ik losse staalkabel heb hoe maak ik daar dan een sluting aan, die enthousiaste newfie -ziet water, baasjes liggen in water zonder mij- proof is? En dan nog keer op keer te gebruiken is?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3100686
Kaio schreef: Niet echt, ja ietsje. Ik heb geen dikke newfies, ik heb atletische sportnewfies  :biggrin2:
Dat is wel de soort kabel.
Maar als ik losse staalkabel heb hoe maak ik daar dan een sluting aan, die enthousiaste newfie -ziet water, baasjes liggen in water zonder mij- proof is? En dan nog keer op keer te gebruiken is?
De kabels waarmee terrasstoelen worden vastgezet, hebben aan het uiteinde een lus. Zie ook deze link. Met een discusslot, zoals bijvoorbeeld bij een disselslot, zijn ze prima op vast te zetten. En anders met een harpsluiting.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3100782
Lil schreef: Die lijnen speciaal voor honden (bijv. bij zooplus) niet geschikt?
Die zijn vanaf 5 meter overal kwam ik achter ( en eigenlijk maar tot 50 kg)
Ronald schreef: De kabels waarmee terrasstoelen worden vastgezet, hebben aan het uiteinde een lus. Zie ook deze link. Met een discusslot, zoals bijvoorbeeld bij een disselslot, zijn ze prima op vast te zetten. En anders met een harpsluiting.
Daar zou ik idd zelf sluitingen in kunnen hangen in die lussen, het draagvermoegen is ook voldoende  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door