Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3100200
Me and my boys! schreef: Afbeelding

dit word ze als t goed is.. ze hebben ook een zwarte franse zitten...
ze zijn 10 weekjes oud
OMG.... ik smel gewoon weg :smitten: :smitten: :smitten:
Wat een schattig konijntje, die oren... ;D :-* :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3100219
Match make in heaven!!!
Gewoon super, zij heel  onderdanig en hij de rust zelve.
Na een paar minuten ging ie dr al wassen
Nu in de file... Ff naar Goes op en neer, wordt een latertje
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3100224
Me and my boys! schreef: Match make in heaven!!!
Gewoon super, zij heel  onderdanig en hij de rust zelve.
Na een paar minuten ging ie dr al wassen
Nu in de file... Ff naar Goes op en neer, wordt een latertje
Wat fijn zeg, fijn dat Ko weer een vriendinnetje heeft. Heel veel geluk met het stel. :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#3100226
Leuk dat Ko in haar weer een nieuw vriendinnetje heeft gevonden. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en hopelijk mogen jullie een poos van elkaar genieten!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3100288
er is vannacht toch wat gebeurd... haar oor bloed.... lijkt geen bijtwond meer dat t geschaafd is?
ze is nu op onderzoek uit en af en toe gaat ze effe naar Ko dan is ze echt heel onderdanig...
ze heeft gegeten en gepoept....
ze is erg schichtig, haar straks ff zien te pakken en dr effe nakijken.. op dr oor ga ik honingzalf smeren
Gebruikersavatar
Door Hope
#3100312
Me and my boys! schreef: er is vannacht toch wat gebeurd... haar oor bloed.... lijkt geen bijtwond meer dat t geschaafd is?
ze is nu op onderzoek uit en af en toe gaat ze effe naar Ko dan is ze echt heel onderdanig...
ze heeft gegeten en gepoept....
ze is erg schichtig, haar straks ff zien te pakken en dr effe nakijken.. op dr oor ga ik honingzalf smeren
Heel eerlijk?
Ik vind koppelen op deze leeftijd not-done.
Die kleine heeft echt nog geen idee van rangorde. Zeker 's nachts alleen laten raad ik je echt af.

Straks gaat de dame wat ouder worden en breekt er alsnog een gevecht uit. Als je er dan niet bij bent  :-X

Zet ze liever naast elkaar. Hekje in je ren en elke paar dagen omwisselen van kant. Zo leren ze elkaars geur kennen.
Laatst gewijzigd door Hope op vr 17 apr 2015, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3100323
mmm raar want zo n beetje iedereen raad dat juist aan omdat juist de kleintjes helemaal niet bezig zijn met rangorde
overigens liggen ze gewoon bij elkaar, eten samen... denk toch echt dat ze ergens van geschrokken is
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3100339
Ohh wat een snoetje, mooi meisje heb je erbij hoor.
Gefeliciteerd en dat jullie heel veel plezier met haar mogen hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door