Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3096620
Dat is een mooie maar ook flinke dame zeg, ontzettend leuk dat ze bij jullie mag komen en jullie zo met elkaar kunnen genieten.
Voor de huidige  baasjes verdrietig dat ze weg moet, maar ook wel fijn om te weten dat ze bij jullie mag komen.
Eet ze al vlees of is ze nog aan de brok?
3 hele dagen wachten pfff duuuuuurt langggggg, maar je houd het vol en van het weekend kan je haar meenemen.
Heel veel fijne jaren samen
Door keetje
#3096626
Gefeliciteerd met Pummie.  :circle:
Ze zit bij jou zeker op de goede plaats.
Ik hoopte al dat ze bij iemand als jij terecht zou komen en toen ik op FB zag dat ze bij jullie ging wonen heb ik even een vreugdekreetje geslaagd. meneer Keetje vroeg wat er aan de hand was en ik heb hem dat toen maar even uitgelegd. Ook hij was erg gecharmeerd van die mooie rooie!
Heel veel geluk samen maar dat zal zeker lukken. Nog even een paar dagen wachten en dan kan het grote genieten beginnen!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3096637
ze komt in een prachtige gouden mand te wonen!! Heel veel plezier met haar en wat zal ze genieten van alle aandacht die ze krijgt als enigste hond :-* :-* :-*

sterkte met aftellen :D
Door smulpaap
#3096667
Ah dat is jullie van harte gegund  :-* :-*
En oh wat zal dat wachten lang duren  :biggrin2:
Wat een scheetje om te zien  :)
Heel veel geluk met jullie Pummie  :-* :-*
En ... Pummie je valt vast met je bibs op een zalige loungebank  8)
Plus een 4 sterren restaurant , let maar op  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door