Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3095363
Een flink portie vers ingevroren (blauwe, aal- en bos)bessen, cranberries, bramen, kersen etc ontdooien, prakken en dan door de romige 10% Griekse of Turkse yoghurt van de Lidl roeren. Wij eten dat dagelijks. Lekkerrrrr :D
Door Malamoods
#3095489
;D ;D ;D Ik moet eigenlijk wel 'n beetje lachen om je post. Doet mij denken aan enkele weken geleden. Ik ben ook allerlei dingen aan het proeven en proberen en dat bevalt heel goed. Ben best 'n lastige eter, maar tot nu toe smaken de nieuwe dingen die ik probeer allemaal wel in meerdere of mindere maten. Toen dacht ik: ach, laat ik eens incabessen proberen..... Nou jakkes joh!!!!  :-X Die kop die ik trok bij het proeven ervan, was nogal amusant geloof ik. Maar echt.... Die smaak is echt zo eh sterk en overheersend.... Zelf in de yoghurt zijn ze niet weg te krijgen, dus ik heb er maar iemand anders blij mee gemaakt (al kan ik me haast niet voorstellen dat iemand daar uberhaupt blij van kan worden ha ha).  ;D

Ok, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... Het volgende dat je gaat proberen, is vast lekkerder!  :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3095496
Malamoods schreef: ;D ;D ;D Ik moet eigenlijk wel 'n beetje lachen om je post. Doet mij denken aan enkele weken geleden. Ik ben ook allerlei dingen aan het proeven en proberen en dat bevalt heel goed. Ben best 'n lastige eter, maar tot nu toe smaken de nieuwe dingen die ik probeer allemaal wel in meerdere of mindere maten. Toen dacht ik: ach, laat ik eens incabessen proberen..... Nou jakkes joh!!!!  :-X Die kop die ik trok bij het proeven ervan, was nogal amusant geloof ik. Maar echt.... Die smaak is echt zo eh sterk en overheersend.... Zelf in de yoghurt zijn ze niet weg te krijgen, dus ik heb er maar iemand anders blij mee gemaakt (al kan ik me haast niet voorstellen dat iemand daar uberhaupt blij van kan worden ha ha).  ;D

Ok, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... Het volgende dat je gaat proberen, is vast lekkerder!  :)

Hahahahaa. Eén ding is zeker: Het zal niets zuurs zijn. Daar kom ik echt nooit meer aan  :puke:
Door Malamoods
#3095498
*Lia* schreef:
Hahahahaa. Eén ding is zeker: Het zal niets zuurs zijn. Daar kom ik echt nooit meer aan  :puke:
;D Nou, misschien moet ik zelf ook maar eens een poging wagen. Opzich ben ik wel 'n zuurpruim. Dus kans dat ik het lust is best aanwezig.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3095507
Malamoods schreef: ;D Nou, misschien moet ik zelf ook maar eens een poging wagen. Opzich ben ik wel 'n zuurpruim. Dus kans dat ik het lust is best aanwezig.

Ik hou je niet tegen, maar een kleine waarschuwing vooraf is niet ondenkbaar  :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3095534
DJ en Doerak schreef: Is Turkse yoghurt dan ook zuurder dan Griekse? Want ik vind Griekse juist heel zacht van smaak en totaal niet zuur!

Nou de Turk die ik had was niet te pruimen. Met de Griekse heb ik geen ervaring, en dat hou ik graag zo.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3095765
Ik houd juist van die stevige structuur van de Turkse (okay, in elk ander verband zou dit heel fout klinken  ::) )

En ik ben ook fan van die van de Lidl  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door