Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3094902
K&D schreef: Eens, hij was minder krachtig. Maar op de ene of andere manier vond ik dat ook wel weer passend. Jezus was natuurlijk geen krachtpatser maar een zachtmoedige en dat straalde hij wel uit.
Ik heb er in elk geval wel van genoten.
Ja, ik vond hem inderdaad ook een gepaste jezus!
Monique77 schreef: Mwah, ik zou hem best als zwager willen hoor  :biggrin2:
Maar heb ook genoten gister van zijn showtje in RTL Late Night :shy:

En Thijs erna maakt mijn avond goed, wat een heerlijke vent is dat toch om te zien
Hehe, eindelijk zeg! Ik weet niet meer welk topic het nu was waar het er uitgebreid over ging, maar daar vond ik in ieder geval geen medestanders...

En Mieke, er was ook een Roelvink he!


Voor elk wat wils ;)
#3094973
Toen ik ruim zes jaar geleden zwanger was van de jongste gleed ik bijna van de bank af als ik Jeroen zag.
Dit is daarna wel afgenomen maar ik bleef een enorme zwak voor hem houden. Zijn teksten in jurk vind ik erg sterk.
Maar man wat was dit goed zeg! En ja als ik hem dan zie dan geniet ik stiekem toch wel van die heerlijke kop van hem
#3095034
sella schreef: Wij vonden dat juist bij Shirma de technicus steken liet vallen, ze klonk alsof ze erg verkouden was, wat ze niet was.
Als (amateur) geluidstechnicus durf ik wel te zeggen dat het probleem bij Shirma door haarzelf werd veroorzaakt. Ze probeerde ingetogen haar kopstem te gebruiken, terwijl haar stem en lijf gemaakt zijn voor bombamstisch gebruik. Ook hoorde je duidelijk dat ze erg gefocust was op het juist articuleren van haar nederlands. Als je haar op tv ziet en hoort merk je dat nederlands niet haar moerstaal is en dit hoor je direct terug in deze performance. Ze hadden haar geholpen door 'vettere'  arrangementen te schrijven, maar dan nog komt haar stem in het nederlands nooit zo uit de verf. Im mijn optiek kwam ze veel te hoog in haar adem en daar kan een geluidstechnicus niets aan veranderen. Daarbij heb ik haar niet horen spreken op de dag zelf, dus wellicht had ze wel degelijk een klein koutje opgelopen.

Wat betreft de Jeroenen, top!  (duh  8) ) vooral die van Koningsbrugge. Jim vond ik gewoon Jim, zijn versie van Jimmy bij DWDD was vorig jaar ook geweldig, maar wel echt op zijn Jims.

Ik geniet altijd enorm van de regisseur, zoals hij over zijn vak praat en dit beleeft is geweldig. Hij gaat met de Passion naar de VS en daar ben ik wel echt benieuwd naar.
#3095169
keetje schreef: Ik vond Jim ook echt Jim. Ingetogen, maar dat vond ik ook echt bij de rol van Jezus passen, ingetogen.
In het eetcafe, die paar regels met zijn gitaar. Ogen dicht en je hoorde Boudewijn.
Nou... Boudewijn is nog wel een klasse "beter" (of anders). Je kunt van Jim trouwens wel horen dat-ie uit hetzelfde nest komt  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door