Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3095488
K&D schreef: Eens, hij was minder krachtig. Maar op de ene of andere manier vond ik dat ook wel weer passend. Jezus was natuurlijk geen krachtpatser maar een zachtmoedige en dat straalde hij wel uit.
Ik heb er in elk geval wel van genoten.
Dat zegt dan ook meteen weer iets over mij: dat ik 'het verhaal van jezus' gewoon niet goed genoeg ken.  :-[
Als ik het me goed herinner was vorige keer Jan Dulles (schrijf je dat zo? Die van de 3J's) toch Jezus? Die vond ik toen wel heel goed. Als Jim dus bij deze rol past, geloof ik je direct, want daar heb ik gewoon helemaal geen verstand van, maar ik houd nu eenmaal van rauwe randjes op stemmen en niet van dat 'gladde'. Ook als het om zacht en ingetogen gaat....

Shirma viel mij inderdaad ook tegen.
#3095604
K&D schreef: Eens, hij was minder krachtig. Maar op de ene of andere manier vond ik dat ook wel weer passend. Jezus was natuurlijk geen krachtpatser maar een zachtmoedige en dat straalde hij wel uit.
Ik heb er in elk geval wel van genoten.
+1  Mooi gezegd!  :)


En laten we niet vergeten dat Shirma life zong, de meeste opnamen (van de mannen) zijn al eerder gemaakt en dus niet life.
Kan me voorstellen dat dat wel verschil maakt. Ik vond haar niet slecht zingen. Het was netjes. En niet meer. En met zoiets verwacht je toch juist iets meer.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door