Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3094104
Angelique schreef: Heb jij een broedmachine?

Al eens aan eiruil gedacht  :biggrin2:
Manlief heeft er een. Maar het schijnt nogal een gedoe te zijn om het goed te doen zegt ie, dat uitbroeden  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3094114
Kim_S schreef: Manlief heeft er een. Maar het schijnt nogal een gedoe te zijn om het goed te doen zegt ie, dat uitbroeden  ::)
Het is iets meer dan "ei erin, stekker erin" ja  :biggrin2:. Niet gehinderd door veel kennis heb ik dan maar een volautomatische gekocht, dan meot het raar lopen als het niet goed gaat.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3094126
Angelique schreef: Het is iets meer dan "ei erin, stekker erin" ja  :biggrin2:. Niet gehinderd door veel kennis heb ik dan maar een volautomatische gekocht, dan meot het raar lopen als het niet goed gaat.
Tis ook iets met het vochtgehalte in de broedmachine. Gedoe  :biggrin2:
Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3094132
Kim_S schreef: Tis ook iets met het vochtgehalte in de broedmachine. Gedoe  :biggrin2:
Ben benieuwd!
Jaa, vocht en temperatuur. Maar deze gaat melden als de waarden niet goed zijn en dan kun je bijtanken oid. We gaan het zien. Er liggen iig al zo'n 20 eieren te wachten  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3094133
Angelique schreef: Jaa, vocht en temperatuur. Maar deze gaat melden als de waarden niet goed zijn en dan kun je bijtanken oid. We gaan het zien. Er liggen iig al zo'n 20 eieren te wachten  :biggrin2:
Gaaf  8)
Ben benieuwd!!!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3094144
;D ;D ;D leuk zo'n schattig kuikentje!
Toevallig gisteren ons broedmachientje aangezet.
Niks vochtgehalte hoor, is gewoon een tempex bak met verwarmingselement in het deksel van "Jäger"

Afbeelding

Gewoon stekker erin en 2x dgs. eitjes even keren.  :biggrin2:
#3094321
Wat een leuk kuikentje.
Ik hoop mee dat Passion een meisje blijkt.  En ik moest stiekem toch denken dat je ze naar mij genoemd had...  ::)  :biggrin2:
Maar nee hoor...  >:(
;)

Lique, bij de eerste echt warme dag, worden je kippen vast wel broeds.  Daar kan ik hier anders toch wel geld op zetten...
En ik wil niet eens broedende kippen (heb toch nog geen haan)...  ::)
Heb je trouwens grote plannen dat je zo met alle geweld de eieren uitgebroed wil hebben? Uitbreiding in gedachten?  Opkweken? Of nog iets anders?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door