Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3093926
Een dikke knuffel voor Joep en Ramses :bigarmhug: Weer snel opknappen jongens!

Sinds maandagavond ligt mijn vrouw in het ziekenhuis met een dubbele longembolie. Na gisteren allerlei onderzoeken gehad te hebben,, heeft ze nu ziekenhuisbedrust. Ze verveelt zich alleen te pletter...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3094024
Beterschap voor mevrouw Ruisje!

Hier een heerlijke dag gehad. Bedankt voor alle felicitaties! We hebben het lekker rustig aan gedaan en zijn net heerlijk uit eten geweest. Op naar de volgende 10 jaar!
#3094128
Ruisje schreef: Een dikke knuffel voor Joep en Ramses :bigarmhug: Weer snel opknappen jongens!

Sinds maandagavond ligt mijn vrouw in het ziekenhuis met een dubbele longembolie. Na gisteren allerlei onderzoeken gehad te hebben,, heeft ze nu ziekenhuisbedrust. Ze verveelt zich alleen te pletter...
Oh bah zeg, heel veel sterkte en beterschap voor mevrouw Ruisje. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3094190
Gisteravond nog even in bad. Had ik het bad te vol gedaan, dus dan loopt het over via dat gat aan de bovenkant (is vast een elegante naam voor, maar die weet ik niet). Bleek de afvoer daarvan los te zitten en regende het beneden  :o Dat was even een gedoetje zo laat op de avond!

Nu is alles aan het drogen en hebben we al mooie gele strepen op het plafond... De vloerbedekking lijkt wel weer goed te drogen en anders leggen we daar nieuwe tegels. Dus die schade valt sowieso mee.
Door hannabelgje
#3094215
Hoop zakelijke telefoontjes gepleegd. Het uzb heeft een tijdelijk baantje voor me. Vanmiddag even langsgaan. Als er een beetje een leuk salaris tegenover staat wil ik er best over denken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door