Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3092725
Vandaag heb ik mij 50ste verjaardag gevierd! Morgen word ik het pas echt!!!

het was  super super gezellig! Ze hebben heeeeeeerlijk gegeten, dus alle voorbereidingen waar ik meer dan super druk mee ben geweest, heeft z'n vruchten afgeworpen!

Ik vier mijn verjaardag echt NOOIT!! Maar vandaag, wow, wow,wow wat heb ik een heerlijke verjaardag gehad!
Veel cadeautjes,maar het beste,mooiste en ontroerenste was toch van mijn allerliefste kinderen schoondochters! Mijn cadeau was /is een lang weekend Barca! All inclusive ,wij hoeven niets zelf niets te betalen! Ik las de kaart voor en alle vrouwen pinkte heeeeel veel traantjes weg, om wat in de kaart stond,dat willen alle moeders horen van hun kinderen,maar ook om wat mijn aller aller liefste kinderen over mij en mijn lieve man schreven!
Ff kort samen gevat, omdat wij fantastische ouders voor onze kinderen zijn, zijn hun woorden, willen zij iets heel moois terug doen voor mij! Ben toch een beetje hun lieveling,een breekbare moeder,maar een tijgerin wanneer zij in problemen zijn!
Laatst gewijzigd door Radja op wo 08 apr 2015, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3092793
Het zal ongetwijfeld terecht zijn dat je op handen wordt gedragen!
Van harte gefeliciteerd! 
En dat zulke dagen zich nog maar hééél vaak mogen herhalen!!! :-*
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3092819
:birthday: van harte gefeliciteerd.
En hoe fijn je echte kado ook zal zijn, het grootste kado zijn je kinderen, hun woorden, hun knuffels, blijf van ze genieten.
Ookal is je feestje al geweest, ik wens je vandaag ook een hele fijne verjaardag toe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door