Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3092166
Ik ben gehackt! Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn Facebook account en is het 'overgenomen' door een pokerliefhebber. Een deel deel van mijn berichten, foto's en vrienden zijn verdwenen en profiel en tijdlijn foto zijn vervangen. En blijkbaar 'speelt' dit langer want één van de pokerberichten is van afgelopen februari.
Ik heb er melding van gemaakt bij Facebook, maar verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Zolang mijn account gehackt en online is is het verstandig dat degenen die mij op Facebook hebben mij ontvrienden, want ik heb geen idee wat mijn 'pokervriend' nog meer in petto heeft!
Ter info: Ik kan NIET pokeren en hou er ook niet van! ;)
Door Guardiano
#3092178
Angelique schreef: Nah, wat een gezeik zeg. Hoe kan zoiets  :-\  Ik heb je ontvriend  :biggrin2:
Je kunt zomaar uit t niets gehacked worden... ;)
Voor sommige mensen heeeeel makkelijk..  ::)
Door Guardiano
#3092182
Angelique schreef: Spannend...vertel  ::)
Wat wil je weten? Of wil je dat ik je computer hack als voorbeeld of wat bedoel je ?
Ik doe dit in t dagelijks leven.. ik ben een proff hacker..maar wel een zogenaamde goede  hacker :biggrin2:
Het is dus mijn baan bij de overheid..
Door Guardiano
#3092183
Ruisje schreef: Ik ben gehackt! Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn Facebook account en is het 'overgenomen' door een pokerliefhebber. Een deel deel van mijn berichten, foto's en vrienden zijn verdwenen en profiel en tijdlijn foto zijn vervangen. En blijkbaar 'speelt' dit langer want één van de pokerberichten is van afgelopen februari.
Ik heb er melding van gemaakt bij Facebook, maar verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Zolang mijn account gehackt en online is is het verstandig dat degenen die mij op Facebook hebben mij ontvrienden, want ik heb geen idee wat mijn 'pokervriend' nog meer in petto heeft!
Ter info: Ik kan NIET pokeren en hou er ook niet van! ;)
Kun je me in pb de link naar je profiel sturen?
Ik zal hem vanacht wel ff terug hacken voor je als je wilt tenminste
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3092184
Guardiano schreef: Wat wil je weten? Of wil je dat ik je computer hack als voorbeeld of wat bedoel je ?
Ik doe dit in t dagelijks leven.. ik ben een proff hacker..maar wel een zogenaamde goede  hacker :biggrin2:
Het is dus mijn baan bij de overheid..
Pas maar op Angelique, straks hackt ie Barfplaats!  ;D
Door Mowgli
#3092185
Ik dacht het vanmorgen vroeg al toen ik ineens zag dat je profiel foto en banner veranderd werden en er ineens pokerberichten op de tijdlijn kwamen.
Ik heb je ontvriend. Geef je een seintje als je je account weer terug hebt?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3092188
Guardiano schreef: Wat wil je weten? Of wil je dat ik je computer hack als voorbeeld of wat bedoel je ?
Ik doe dit in t dagelijks leven.. ik ben een proff hacker..maar wel een zogenaamde goede  hacker :biggrin2:
Het is dus mijn baan bij de overheid..
Nee hoor, je hoeft je woorden geen kracht bij te zetten. Alleen dat "zomaar uit het niets" verbaasd me altijd bij Fb-accounts.
Door Guardiano
#3092197
Angelique schreef: Nee hoor, je hoeft je woorden geen kracht bij te zetten. Alleen dat "zomaar uit het niets" verbaasd me altijd bij Fb-accounts.
Hmm Jmmr!

Dat is niet zomaar uit t niets..Je zult verbaasd zijn hoe slordig veel mensen zijn...
Wachtwoord wat mijn honden nog kunnen raden...
Inloggen op openbare computers...
Inloggen via openbare netwerken.. denk bvb aan gratis internet in de trein of in de stad... Hier gaat t vaak mis..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3092199
Guardiano schreef: Hmm Jmmr!

Dat is niet zomaar uit t niets..Je zult verbaasd zijn hoe slordig veel mensen zijn...
Wachtwoord wat mijn honden nog kunnen raden...
Inloggen op openbare computers...
Inloggen via openbare netwerken.. denk bvb aan gratis internet in de trein of in de stad... Hier gaat t vaak mis..
Dat begrijp ik nog wel, alleen niet het waarom. Wat is er zo spannend aan om andermans persoonlijke fb-account te hacken op deze manier. Of denken ze dat "we" nu ineens leuk gaan pokeren oid.
Door Guardiano
#3092208
Angelique schreef: Dat begrijp ik nog wel, alleen niet het waarom. Wat is er zo spannend aan om andermans persoonlijke fb-account te hacken op deze manier. Of denken ze dat "we" nu ineens leuk gaan pokeren oid.
Niets spannends aan hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door