Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3092276
Ik snap nooit dat de nacht een uur korter duurt, je kunt je dag toch een uur korter maken? :P


Ik wil eigenlijk opblijven tot 2 uur om te zien wat er met de klok op de tv en de laptop gebeurd. Op de programmatie van de tv is ook niks opvallends te zien.
Door Ruisje
#3092283
eelke schreef: Ik snap nooit dat de nacht een uur korter duurt, je kunt je dag toch een uur korter maken? :P


Ik wil eigenlijk opblijven tot 2 uur om te zien wat er met de klok op de tv en de laptop gebeurd. Op de programmatie van de tv is ook niks opvallends te zien.
Met dit najaarsweer is de dag een uur korter maken geen slecht idee. ;D

Om 2uur verandert het tweetje in een drietje, daar hoef je niet speciaal voor op te blijven. Het is geen eens in 100 jaar event, hahahaha.
Door eelke
#3092291
Ruisje schreef: Met dit najaarsweer is de dag een uur korter maken geen slecht idee. ;D

Om 2uur verandert het tweetje in een drietje, daar hoef je niet speciaal voor op te blijven. Het is geen eens in 100 jaar event, hahahaha.
Nee maar de programmatie loopt gewoon per .......

Verrek! De 02.00 is uit de programmatie gehaald! Er staat nu 01.00 01.30 03.00! Zo, ik kan met een gerust hart gaan slapen  8)
Door K&D
#3092392
Nou, ze mogen het dan Zomertijd noemen, maar ik vind het er niet op lijken. Wat een baggerweer. >:(
Door Nynke
#3092451
K&D schreef: Nou, ze mogen het dan Zomertijd noemen, maar ik vind het er niet op lijken. Wat een baggerweer. >:(
+1  >:( >:(  Het is guur !!!! 
Gebruikersavatar
Door Dian
#3092484
BlissSpirit schreef: Volgens mij krijgen we ook een andere seizoensindeling  >:(
Herfst, Herfst, Herfst en Herfst  :-\
van 12 t/m 26 juni wordt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer, lekker zonnig, graadje of 25.............. in elk geval in Dld bij Saarburg, net besteld :biggrin2:

Afbeelding
zo is het toch goed uit te houden?? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3092496
Ik had de klok van mijn wekker gisteravond vast een uur vooruit gezet. Dat deed mijn wekker uit zichzelf ook vannacht. De wekker ging dus heeeeeeel vroeg  >:(  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3092517
BlissSpirit schreef: Volgens mij krijgen we ook een andere seizoensindeling  >:(
Herfst, Herfst, Herfst en Herfst  :-\
Dit dus ja  >:(
Door orinake
#3092598
K&D schreef: Onze vijver hoeft in elk geval niet te worden bijgevuld... ::)
Ik moet ook allesinds geen water geven aan de plantjes buiten :)
Denk dat ze me gek zouden verklaren.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3092616
Zo mijn kleinkinderen op tijd naar bed gekregen, hebben toch wel wat last van de nieuwe tijd...  :) :) :) :)

De honden hebben nergens last van :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door