Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3091220
Zodra het weer lekker genoeg is hangt alles aan de droogmolen buiten. Nu gaan het beddengoed en de handdoeken in de droger en meneer pien z'n bloeses op een hangertje bij de Aga en de rest op een droogtoren op de overloop.
Alleen sinds we Brum hebben kunnen we het onderste rekje van de droogtoren niet gebruiken want hij ziet bijna alles als een speeltje en hengelt het er vanaf ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3091225
Vandaag niet, ik heb gezien wat er boven zee hangt. :biggrin2: ::) Maar normaal gesproken gebruik ik de droger zeer minimaal, hooguit voor grote dingen als beddengoed of evt handdoeken. Buiten drogen geeft de was zo'n lekker geurtje.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3091227
Ja hier ook alles naar buiten, sinds een paar weken weer. Aan een wasrek aan de muur onder het afdak. Moet behoorlijk stormen voordat het vies en nat wordt. :biggrin2: Alleen met dagenlang regen hang ik het gevoelsmatig liever niet te lang buiten, maar echt nat wordt het niet. Inderdaad heerlijk dat frisse beddengoed. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3091232
Roef & Hidde schreef: als het weer en de boeren het toelaten dan hangt alles buiten.
Hahaha, ja hier ook zo. Ben niet zo gecharmeerd van de 'landelijke luchten' die er soms hangen.  :P ;D
Dan gaat de was toch echt niet naar buiten!
Verder alleen maar als ik zeker weet dat het helemaal buiten kan drogen, anders sta ik het twee keer op te hangen. En we zitten in de aanvliegroute van heel veel vogels, er valt dus regelmatig een flats op het schone wasgoed, ook zo fijn.  :D

Al met al hangt het hier dus meestal binnen.  ;D  Droger gebruik ik zelden.
Door Martine-Tom
#3091241
- pien - schreef: Zodra het weer lekker genoeg is hangt alles aan de droogmolen buiten. Nu gaan het beddengoed en de handdoeken in de droger en meneer pien z'n bloeses op een hangertje bij de Aga en de rest op een droogtoren op de overloop.
Alleen sinds we Brum hebben kunnen we het onderste rekje van de droogtoren niet gebruiken want hij ziet bijna alles als een speeltje en hengelt het er vanaf ;D ;D ;D
:whistling: :whistling:
Door Mowgli
#3091295
inni schreef: en ik zou wel iedere dag een oud laken drogen voor zo'n rakkers.
+1  ;D ;D ;D

Wij hebben erg weinig ruimte in onze woning. We hebben wel een waskeuken waar de wasmachine en de droger staan en in de winter / als het regent een rek met wasgoed, maar dan is de waskeuken ok meteen propvol.
Dus als het weer het toelaat staat het rek op ons 2e balkon waar we toch nooit op zitten omdat het aan de slaapkamerwoning grenst. Het beddengoed gaat wel in de droger, omdat Mowgli veel op / in bed ligt als wij slapen, dus daar wil ik geen kattenharen op hebben.
Door ywa100
#3091337
Ja hoor zomer en winter......als het weer het toelaat ...aan de droogmolen!
Het beddengoed is veel minder gekreukeld als het buiten hangt.
Handdoeken gaan altijd in de droger, manlief wil geen harde handdoeken.

de hondendekens gaan 1x per week in de was op 60 graden, ivm een mijtenallergie van Murphy
en die gaan nu juist in de droger op heet, om nog extra eventuele beestjes te doden ;)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3091338
Hier gaat bijna alles de droger in. We wonen aan een drukke weg.
Als ik zie wat er na een dag op het droogrekje zit, van zwarte aanslag durf ik het echt niet aan. Fijne schone was.  :-X
Vroegâh, toen ik nog in t Delftsche woonde hing alles buiten. En een mooie blonde kater die graag op t droogrek klom, dat er na de
eerste 'inklimactie' voor altijd gebogen bij stond.  :biggrin2:
Door Ruisje
#3091385
Ja hoor, hier drogen we lekker buiten als het goed droogweer is! Niks zo lekker als een dekbedhoes die naar frisse buitenlucht en bomen ruikt en handdoeken die scrubben. ;)

Geen hond of kat die interesse toont in een met was gevulde droogmolen, maar om ze ook niet op een idee te brengen, laat ik ze de beginpost niet lezen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3091420
Droog het als het kan buiten, of binnen aan de waslijn,heb grote voor zolder, maar dan gaat kleinspul zoals washandjes,ondergoed en sokken in de droger.

Mocht ik bijvb moeten kiezen tussen droger weg of de afwasmachine,dan hoef ik niet lang na te denken,de wasdroger zou weggaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door