Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door choopy
#3091557
Hier zelden dat het buiten hangt, vindt het teveel gedoe om alles van zolder naar beneden te slepen terwijl we op zolder ruimte zat hebben. Daar de ramen lekker open als het weer goed is, wordt het ook lekker fris
Sokken, ondergoed en beddengoed gaan in de droger, voor de rest wordt zoveel mogelijk opgehangen.
Door Fido
#3091858
Niks nooit niet nada!
Geen knijper in huis, geen waslijn te vinden.
Alles gaat de droger in. Wat onmogelijk in de droger kan gaat over de kachel.
Heb een droger in huis waar wel heel veel in kan met heel veel programma mogelijkheden  :biggrin2:
Door Borke
#3091889
Fido schreef: Niks nooit niet nada!
Geen knijper in huis, geen waslijn te vinden.
Alles gaat de droger in. Wat onmogelijk in de droger kan gaat over de kachel.
Heb een droger in huis waar wel heel veel in kan met heel veel programma mogelijkheden  :biggrin2:
+1  :biggrin2:

Al hang ik in huis wel wat kwetsbare dingen op, zoals bh's.
Ideaal aan de droger is dat het zo heerlijk al die haren van de kleding af haalt en alles is zo lekker zacht  ;D
Door Borke
#3091908
koekje schreef: Maar als je geen waslijn of -rekje hebt, waar hang je die bh's dan aan? De lamp?
Nou daar kan je heel creatief in zijn, maar ik heb wel een rekje  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3091935
Borke schreef: +1  :biggrin2:

Al hang ik in huis wel wat kwetsbare dingen op, zoals bh's.
Ideaal aan de droger is dat het zo heerlijk al die haren van de kleding af haalt en alles is zo lekker zacht  ;D
+1  :biggrin2:
koekje schreef: Maar als je geen waslijn of -rekje hebt, waar hang je die bh's dan aan? De lamp?
Eetkamerstoelen  :biggrin2:
Door K&D
#3091983
Nu nog in de droger want met 4 mensen red ik het niet zonder. Maar zodra het ietsje stabieler en droger weer is hangt het tot het najaar buiten. Niet aldoor hetzelfde maar een wisselende collectie wasgoed. 8)
Door Borke
#3091989
Kim_S schreef: +1  :biggrin2:

Eetkamerstoelen  :biggrin2:
;D :D :biggrin2:

BH's kan je ook heel handig drogen op kleerhangers, aan ieder uiteinde een en aan de haak van de hanger ook een en dan kan je ze bijvoorbeeld in de douche hangen als ze druipen, maar aan de eetkamerstoelen kan natuurlijk ook  :biggrin2:

Deurmatten en hondenkleedjes droog ik wel buiten, drapeer ik over tuinstoelen, als het regent dan zet ik ze onder een afdak.
Door Fido
#3092002
koekje schreef: Maar als je geen waslijn of -rekje hebt, waar hang je die bh's dan aan? De lamp?
Ja  ;D en aan de deurknoppen. Geeft een vrolijke boel in huis  :biggrin2:
En weetje... die dingen zijn heel snel droog. 's Avonds ophangen 's morgens in de kast kunnen leggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door