Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Teckel_Frannie
#3090952
Ik ben samen met mijn dochters een uitdaging aangegaan. Ik weet niet of jullie de berichten van Albert en Stefan een beetje hebben gevolgd, maar zij zijn bezig om zich naar grote rijkdom te ruilen. Ze zijn begonnen met een konijn en hebben inmiddels een 6 persoons appartement in Duitsland in hun bezit. Volgens Albert en Stefan kan iedereen ruilen en die uitdaging zijn wij aangegaan.
Mijn eerste blog over dit onderwerp vind je hier: http://ruiluitdaging.blogspot.nl/ (ook de link naar het jeugdjournaal met Albert en Stefan is daarin te vinden)

Wat denken jullie? is het werk van Albert en Stefan een promotiestunt van Marktplaats?
Door Teckel_Frannie
#3090962
Ja, het ziet er heel leuk uit, maar als ik de filmpjes op Youtube bekijk, ziet het er allemaal net even te netjes uit (beeld en geluidkwaliteit dan), het komt bij mij gewoon niet zo homevideo-achtig over.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3091025
Geen idee of het werkt.
Maar ik wil jullie heel veel succes en plezier toewensen.
Alleen al het samen iets doen, deze uitdaging aangaan, geeft al zoveel lol.
Ik hoop dat er vele ruilingen mogen komen.
Door Teckel_Frannie
#3091036
Bedankt!
Ja precies, het samen bezig zijn is erg leuk, en ik vind het ook altijd erg leuk om andere mensen te ontmoeten. Je weet nooit waar je terecht komt.
Wij hebben er in ieder geval zin in en we zien wel hoe ver we komen ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door