Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3170979
Hmmmm nog meer keuzes  ::)

Waarom wil je van de Hurom af en wat wil je ervoor hebben?

De JuiceMe is idd een heel compleet apparaat voor een schappelijk bedrag. Recensies zijn goed maar ze zeggen allemaal dat de handleiding slecht is en het even puzzelen is voor het apparaat in elkaar zit.

Misschien wel een goede optie om mee te proberen. Vind het zo lastig. Heb wel budget voor een duurdere maar kan niet goed bepalen of dat ons ook meer oplevert. Sapjes vinden we lekker en doen we met vlagen ook veel drinken dus daar twijfel ik niet over maar 200,- meer of minder tja…
Door hannabelgje
#3171007
Ik heb een simpele versapers van toen 250 euro ongeveer. Hij is best vlug en het sap is van goede kwaliteit. wel is het sappen van vezelige dingen als bleekselder lastig omdat hij daarvan verstopt. Ook vind ik er teveel pulp in zitten, het gaat hier dus of door de blender of nog door een zeef.
Door Lil
#3171027
El_Kato schreef: Hmmmm nog meer keuzes  ::)

Waarom wil je van de Hurom af en wat wil je ervoor hebben?

De JuiceMe is idd een heel compleet apparaat voor een schappelijk bedrag. Recensies zijn goed maar ze zeggen allemaal dat de handleiding slecht is en het even puzzelen is voor het apparaat in elkaar zit.

Misschien wel een goede optie om mee te proberen. Vind het zo lastig. Heb wel budget voor een duurdere maar kan niet goed bepalen of dat ons ook meer oplevert. Sapjes vinden we lekker en doen we met vlagen ook veel drinken dus daar twijfel ik niet over maar 200,- meer of minder tja…
In elkaar zetten is heul simpel! Stip op stip en het valt in elkaar.  Moet je wel ff op de stippen letten en de gebruiksaanwijzig lezen (mij lukte het niet,  las toen dat er stippen zijn en goh alles klikte meteen in elkaar).

Hij kan bleekselderij gewoon aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door