Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3091276
Lizzy schreef: Aha, zo. Dank je wel voor je uitleg :-*. Echt interessant om te weten allemaal! Ik ben dol op paarden! Ik zou graag twee van die mini's hebben maar mag niet van Leo :'(

Ik vind een paard zonder hoefijzers mooier............. :-\. Dus wie komt er nou van Mars? :biggrin2:
Zo'n mini kost vaak net zo veel (of meer) werk dan een grote!
Ze hebben vaak gezondheidsproblemen zoals staart en manenexceem, zijn heel snel hoefbevangen, zijn vaak insuline-resistent en daarnaast echt gruwelijk eigenwijs. Echt waar. Op een schaal van 1 tot 10 krijgen ze een cijfer 18.
De mijne is bijna niet in het weiland te houden. Er staat stroom op de draden, maar ze komt er in galop op af rennen, bukt, doet haar ogen dicht en je ziet haar denken: doet maar even zeer! En hop, dan staat ze weer bij de buren. Of in de tuin. Of staat ze ineens voor het keukenraam.
Hoe vaak ik haar al achterna heb gezeten  ::)  ;D ;D
Door Lizzy
#3091280
Hope schreef: Zo'n mini kost vaak net zo veel (of meer) werk dan een grote!
Ze hebben vaak gezondheidsproblemen zoals staart en manenexceem, zijn heel snel hoefbevangen, zijn vaak insuline-resistent en daarnaast echt gruwelijk eigenwijs. Echt waar. Op een schaal van 1 tot 10 krijgen ze een cijfer 18.
De mijne is bijna niet in het weiland te houden. Er staat stroom op de draden, maar ze komt er in galop op af rennen, bukt, doet haar ogen dicht en je ziet haar denken: doet maar even zeer! En hop, dan staat ze weer bij de buren. Of in de tuin. Of staat ze ineens voor het keukenraam.
Hoe vaak ik haar al achterna heb gezeten  ::)  ;D ;D
Ik bedoelde geen Shetlander maar een Falabella, maar ik zag net dat ik daar nog 3000 jaar voor moet sparen ;D ;D ;D ;D

Wat een klein 'ettertje' is dat zeg ;D ;D ;D ;D. Daar heb je je handen echt vol aan! Wel heel grappig ;D

Ik zou heel graag een paard willen. Niet om op te rijden hoor, want dat gaat niet met mijn rug. Maar gewoon, om te verzorgen en te knuffelen. Ah ja, je moet wat te dromen overhouden toch?!
#3091281
Lizzy schreef: Ik bedoelde geen Shetlander maar een Falabella, maar ik zag net dat ik daar nog 3000 jaar voor moet sparen ;D ;D ;D ;D

Wat een klein 'ettertje' is dat zeg ;D ;D ;D ;D. Daar heb je je handen echt vol aan! Wel heel grappig ;D

Ik zou heel graag een paard willen. Niet om op te rijden hoor, want dat gaat niet met mijn rug. Maar gewoon, om te verzorgen en te knuffelen. Ah ja, je moet wat te dromen overhouden toch?!
We nemen volgend jaar wel weer een paard  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3091287
Lizzy schreef: Ik bedoelde geen Shetlander maar een Falabella, maar ik zag net dat ik daar nog 3000 jaar voor moet sparen ;D ;D ;D ;D

Wat een klein 'ettertje' is dat zeg ;D ;D ;D ;D. Daar heb je je handen echt vol aan! Wel heel grappig ;D

Ik zou heel graag een paard willen. Niet om op te rijden hoor, want dat gaat niet met mijn rug. Maar gewoon, om te verzorgen en te knuffelen. Ah ja, je moet wat te dromen overhouden toch?!
Dinky-Toy, die grijze, is een Falabella. Met papier.
En omdat de vorige eigenaar haar liever kwijt was dan rijk kocht ik haar voor 45 euro.
Door Lizzy
#3091312
Hope schreef: Dinky-Toy, die grijze, is een Falabella. Met papier.
En omdat de vorige eigenaar haar liever kwijt was dan rijk kocht ik haar voor 45 euro.
Dat is geen geld :biggrin2:. Toen wist jij nog niet wat voor heks het was? :biggrin2:

Ik had het niet gezien. Ze lijkt op de foto groter. Maar dat vind ik wel vaak, met die Falabella's.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3091316
Lizzy schreef: Dat is geen geld :biggrin2:. Toen wist jij nog niet wat voor heks het was? :biggrin2:

Ik had het niet gezien. Ze lijkt op de foto groter. Maar dat vind ik wel vaak, met die Falabella's.
Nee, dat wist ik toen nog niet nee  :biggrin2:

Dinky heet niet voor niets Dinky-Toy.
Ze meet 68 centimeter en weegt zo'n 70 kilo.  8)
Door Lizzy
#3091318
Hope schreef: Nee, dat wist ik toen nog niet nee  :biggrin2:

Dinky heet niet voor niets Dinky-Toy.
Ze meet 68 centimeter en weegt zo'n 70 kilo.  8)
Hahahahaha, nou ja, voor 45 euro kun  je niet zeggen "ik voel me bekocht" :biggrin2:

Wat gaaf zeg, zo'n klein paardje! Zo groot als een Duitse Dog! Ik ben jaloers, ook al is het een kleine heks :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3091327
Lizzy schreef: Hahahahaha, nou ja, voor 45 euro kun  je niet zeggen "ik voel me bekocht" :biggrin2:

Wat gaaf zeg, zo'n klein paardje! Zo groot als een Duitse Dog! Ik ben jaloers, ook al is het een kleine heks :biggrin2:
Duuk, de hond van mijn broer, is precies even groot  :biggrin2:
Dinky is echt te grappig gewoon. Vandaag ook weer. Maar nu niet onder de draad door gelukkig.
Wat een uitzicht toch hé. Zo word een dagje administratie gewoon leuk!

Door jasmijn
#3091349
Hope schreef: Duuk, de hond van mijn broer, is precies even groot  :biggrin2:
Dinky is echt te grappig gewoon. Vandaag ook weer. Maar nu niet onder de draad door gelukkig.
Wat een uitzicht toch hé. Zo word een dagje administratie gewoon leuk!
Bedoel je niet gewoon onmogelijk?  ::)
Ik zou niet kunnen werken als ik dat uitzicht had, zou de helen dag kwijlend over het hek hangen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door