Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3088633
Gisteren op het werk (na overleg dus op punt om naar huis te gaan) vroeg een collega of ik ook een foto van Dinky had. Eerste foto die ik op mijn telefoon tegenkwam was Dinky die aan de snacks snuffelde die ik van floris24 had. Zaten toen nog gewoon in de zakjes.

Riep zij gelijk GETVER! geef jij gewoon dooie vis aan de kat!?!? En dat heb je dan gewoon in de vriezer liggen!?!?
Ik begon toen nog uit te leggen dat het gedroogd was nou dat vond ze zo mogelijk nog viezer  ::)

Vertelt dat als ik Dinky de keuze geef tussen brokken of kvv dan kiest Dinky de kvv maar dat vond ze logisch.
Vervolgens kraamde ze uit: Waarom geef je de kat niet gewoon Whiskas!?!
Heb jaren terug wel Felix elke dag feest zakjes gehad maar daar haalde Dinky haar neus voor op, dat kon zij niet begrijpen. Dinky ging toen demonstratief brokjes eten  ;D (was voordat ik barfplaats kende)

Was voor mij voor het eerst dat er zo extreem werd gereageerd  :o
Was gewoon sprakeloos door hoe ze de vraag uitkraamde waarom geef je niet gewoon Whiskas?
Heb haar vandaag daarom maar de link toegestuurd van de keuringsdienst over dierlijke bijproducten en dat die aflevering mijn beeld over voer bevestigd heeft en de uitnodiging dat als ze in discussie wil over kattenvoer ik daar altijd voor open sta.

Tot nu toe snapten mensen om mij heen het wel wanneer ik het uitlegde (vergelijk met natvoer, natvoer is duurder en bevat meer vocht). Nooit zo bij stilgestaan dat er zo anders tegenaan gekeken kan worden omdat ik met brokken ook al op zoek was naar de beste brok en je dan vooral in gesprek komt met mensen die er ook uitgebreid mee bezig zijn. Blijkbaar ben ik al erg verbarfplaatst (bij barf kan ik het mij nog voorstellen maar gevoelsmatig is kvv niet zoveel anders dan natvoer  ;D )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3088790
Ik ken sindskort iemand die bij de Albert heijn werkt. Ik had nét boodschappen gedaan, maar jumbo had alleen hartjes en maagjes. Ff snel naar de Albert heijn, lever halen. Ze keek me aan met een gezicht, ik zei 'is voor de hond' haar gezichtsuitdrukking veranderde niet,  dus ik herhaalde het nog eens, 'ja, dat snap ik maar nog iiiiiiiieeeeehll'
:biggrin2: :D
Door inni
#3088806
hihi, toen ik op een keer de hele diepries "eendenborst in de aanbieding" leeghaalde kreeg ik aan de kassa te horen: "das lekker hé"  ik daarop "Weet ik niet, dat moet je aan mijn hond vragen"...........dat gezicht :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3088844
:biggrin2:
oo daar ben ik snel klaar mee
'Geef jij dooie vis?'
"? Had ik hem dan levend moeten geven?"
De meesten zijn nog niet vegetarier dus dan zeg ik verder dat varken en kip ed op je bord is toch ook dood?
Ja maar dat herken ik niet, dan heb ik alleen maar hypokriet hoor, want het blijft of je het nu wel of niet herkent dood dier.
Ik ben meestal snel uitgel*ld dus :biggrin2:
spikkel schreef: Bij de Poiesz kijken ze mij bij de kassa ook altijd zo raar aan met mijn pakjes kippenlever.
uhm, ik vind dat best wel eens lekker.....
Door Lizzy
#3088847
dinky89 schreef: Gisteren op het werk (na overleg dus op punt om naar huis te gaan) vroeg een collega of ik ook een foto van Dinky had. Eerste foto die ik op mijn telefoon tegenkwam was Dinky die aan de snacks snuffelde die ik van floris24 had. Zaten toen nog gewoon in de zakjes.

Riep zij gelijk GETVER! geef jij gewoon dooie vis aan de kat!?!? En dat heb je dan gewoon in de vriezer liggen!?!?
Ik begon toen nog uit te leggen dat het gedroogd was nou dat vond ze zo mogelijk nog viezer  ::)

Vertelt dat als ik Dinky de keuze geef tussen brokken of kvv dan kiest Dinky de kvv maar dat vond ze logisch.
Vervolgens kraamde ze uit: Waarom geef je de kat niet gewoon Whiskas!?!
Heb jaren terug wel Felix elke dag feest zakjes gehad maar daar haalde Dinky haar neus voor op, dat kon zij niet begrijpen. Dinky ging toen demonstratief brokjes eten  ;D (was voordat ik barfplaats kende)

Was voor mij voor het eerst dat er zo extreem werd gereageerd  :o
Was gewoon sprakeloos door hoe ze de vraag uitkraamde waarom geef je niet gewoon Whiskas?
Heb haar vandaag daarom maar de link toegestuurd van de keuringsdienst over dierlijke bijproducten en dat die aflevering mijn beeld over voer bevestigd heeft en de uitnodiging dat als ze in discussie wil over kattenvoer ik daar altijd voor open sta.

Tot nu toe snapten mensen om mij heen het wel wanneer ik het uitlegde (vergelijk met natvoer, natvoer is duurder en bevat meer vocht). Nooit zo bij stilgestaan dat er zo anders tegenaan gekeken kan worden omdat ik met brokken ook al op zoek was naar de beste brok en je dan vooral in gesprek komt met mensen die er ook uitgebreid mee bezig zijn. Blijkbaar ben ik al erg verbarfplaatst (bij barf kan ik het mij nog voorstellen maar gevoelsmatig is kvv niet zoveel anders dan natvoer  ;D )
Verbarfplaatst ;D ;D ;D

Ik vind 'm leuk!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3088851
Ik was voor mijn werk bij de gezondheidsdienst voor dieren.
Vraagt de man waar ik een afspraak mee had of ik tegen dode dieren kan, omdat we langs een ruimte liepen waar ze dieren aan het onderzoeken waren.
Dus ik zeg tegen die man: ja hoor, ik heb 2 vriezers vol met dode dieren thuis...
Dat had ie niet verwacht laten we maar zeggen  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3088852
spikkel schreef: Bij de Poiesz kijken ze mij bij de kassa ook altijd zo raar aan met mijn pakjes kippenlever.
Maar das toch raar, ze verkopen het toch. Ik vind het nog raarder als mensen dat zelf opeten  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3088873
Kaela schreef: Maar das toch raar, ze verkopen het toch. Ik vind het nog raarder als mensen dat zelf opeten  ;D
Dat is ook mijn idee. De winkel biedt het aan en dan zou de kassadame/heer je raar aan staan kijken als je het koopt.

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een cassiërre vreemd heb zien kijken of dat ze vragen stelden als ik bv 15 pakken kipbouten of 25 zakken vis enz. op de band legde.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3088876
Kim_S schreef: Ik was voor mijn werk bij de gezondheidsdienst voor dieren.
Vraagt de man waar ik een afspraak mee had of ik tegen dode dieren kan, omdat we langs een ruimte liepen waar ze dieren aan het onderzoeken waren.
Dus ik zeg tegen die man: ja hoor, ik heb 2 vriezers vol met dode dieren thuis...
Dat had ie niet verwacht laten we maar zeggen  ::) :biggrin2:
Ze zag er zo normaal uit  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3088879
Angelique schreef: Ze zag er zo normaal uit  :biggrin2:
Ja zoiets ja  :biggrin2:

Toen ik het uitgelegd had vond hij het wel interessant gelukkig, ik mag nog terug komen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door