Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3088639
echo om tumor hopelijk uit te sluiten...
al een paar weken aan t tobben... niet eten, agressief gedrag, grommen en brommen, zn broertje moet t ontgelden..
heel zn gedrag is anders en kon er geen vinger opleggen.... vd week begon ie weer met bloed poepen en spugen...
eten gaat met lichte dwang...hij kan niet goed poepen, kan geen poephouding aannemen doet t ook dus staande.... perst ook niet
dus ik dacht ff bloedonderzoek te doen vanmiddag.... en een lich onderzoek en daar begonnen we mee...
bij t betasten van zn onderbuikje gilde hij... duidelijk pijn, ze dacht aan een vergrote prostaat maar bij inwendig onderzoek viel dat reuze mee( wel wat vergroot) ... maar wel een bobbel voelbaar....overigens ook via de buikwand...
dus maandagmiddag een echo... ik vang s ochtens nog ff zn urine op en als t nodig is prikken ze ook bloed als ie toch onder een roesje is
maar ondertussen heb ik zwaar de zenuwen!
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 20 mar 2015, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fynn
#3088646
Ik ga zeker voor je duimen.
Jammer dat je tot maandag moet wachten voor de echo.

Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door