Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3089310
Ronald schreef: Hoezo? Plaats = Barplaats = Onderdeel van Barfplaats
Tijd = Na 12:00, dus dan mag het...

:whistling:
Ben jij levensmoe ofzo  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3089319
Borke schreef: Ben jij levensmoe ofzo  :biggrin2:
Nee hoor... Zoetermeer <--> Leeuwarden is een aardig eindje en bovendien heb ik zowel het boek als het e-book gekocht. Dus ik ben best wel lief. Vind mijn vrouw...
Door BusKay
#3089334
Prima... dat ze op zondag nog fut hebben hè.. na een hele week poetsen, kinderen naar school, koken, wassen en strijken zou je toch zeggen....  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
#3089337
Lizzy schreef: In het kader van "mannen!!!!!!  >:(

Vanmorgen zie ik dat er mijn mensen-dingen-afwasborstel nog restjes rauw vlees restjes zitten. Sowieso natuurlijk goor maar dit is de mensenafwasborstel en daar heeft Leo dus hondendingen mee afgewassen :o :-X. Dus ik zeg tegen hem "gatverdamme Leo, je hebt de mensenafwasborstel gebruikt voor de honden >:(" en ik flikker 'm demonstratief in de vuilnisbak.

Zegt hij "ja maar deze hing rechts". Ja, dus?? Ja, wat rechts hangt is voor de honden. Neeeejjj Leo, de roze is voor de mensen, de grijze voor de honden, ongeacht waar ze hangen, al hangen ze tegen het plafon >:(. Zegt hij "ja duhh, zo werkt een mannenbrein niet hoor ::). Wij denken niet in kleuren, wij denken in de plaats waar iets hangt ::)".

Ik kwam er daarnet achter dat hij de Creuset-pan natuurlijk met de hondenafwasborstel heeft schoongemaakt vanmorgen ::)
ieuwwwwwwww hier ook twee afwaskwasten. Groen is veilig en alle andere kleuren niet. Mannen.......

Blij trouwens met een vaatwasser! Kan niet zo snel mis gaan. Hondendingen eerst met de hand even afwassen MET de JUISTE afwaskwast en dan nog eens de vaatwasser in. Mensen dingen meestal alleen in de vaatwasser. Moet zelfs een man lukken, toch??  ::) ??  :P :biggrin2:
Door Lil
#3089338
Ronald schreef: Hoezo? Plaats = Barplaats = Onderdeel van Barfplaats
Tijd = Na 12:00, dus dan mag het...

:whistling:
Ok, JIJ mag dat. Of het in zijn algemeenheid mag, moet ik even over nadenken.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3089351
Lil schreef: Ok, JIJ mag dat. Of het in zijn algemeenheid mag, moet ik even over nadenken.  :biggrin2:
Pfew... daar kom ik goed mee weg...
Door Pluto
#3089365
Ik steun (uiteraard) Leo, onderscheid op basis van kleur vraagt om problemen. Locatie is niet over te twisten, links is altijd links! Kleurenblindheid levert gevaar op. Net als bij verkeerslichten! ;D
Door Lil
#3089407
Maxi's 3-tal schreef: Vandaag dan he, morgen niet meer.  :naughty:
shhhhttttt niet verklappen, dat had een verrassing moeten zijn.  :P
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3089408
Lil schreef: shhhhttttt niet verklappen, dat had een verrassing moeten zijn.  :P
Ja maar Ronald heeft een streepje voor. :biggrin2:
Door Lil
#3089409
Maxi's 3-tal schreef: Ja maar Ronald heeft een streepje voor. :biggrin2:
ja, dat is helemaal waar.

anders had het ook niet gemogen van mij  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door