Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#3086956
Van de week zijn er herten kalfjes geschoten waarvan ik de mooie overblijfselen al in de vriezer heb liggen, ik heb nog 2 vachten die op het punt staan om te verhuizen naar de kliko maar dacht misschien kan er hier iemand wat mee? (Ipv schapenvacht) het is een mooi "afgeritst kleedje"
Morgen verhuizen ze anders alsnog naar de kliko :)
Door Lil
#3086987
Dank je. Ik heb denk ik wel interesse, want heb wat extra's nodig voor op de vloer voor de oude man of ze zijn voor mij voor in mijn massage stoel.
Door Lil
#3087416
Teckel_Frannie schreef: Ja, zou je ze zelf ook nog moeten bewerken?
Ze klinken nogal vers :o :o
dan heb ik geen interesse.

ga er met de woorden mooi afgeritst niet van uit.
Door zurca
#3087425
Lil schreef:

ga er met de woorden mooi afgeritst niet van uit.
Nou ik zou er maar vanuit gaan dat dit verse velletjes zijn en ze dus nog gelooid moeten worden... Ze zijn immers vers geschoten en de resten liggen net in haar vriezer ;)
Edit en met "net afgeritst" lees ik "ze zijn van vel ontdaan "
Door jasmijn
#3087470
O ik zou wel interesses hebben in een verse vacht, dus als de boven staanden mensen ze niet willen zou ik ze graag hebben  :)

Wel even kijken hoe ze hier komen van uit jou.
Door Lil
#3087538
jasmijn schreef: O ik zou wel interesses hebben in een verse vacht, dus als de boven staanden mensen ze niet willen zou ik ze graag hebben  :)

Wel even kijken hoe ze hier komen van uit jou.
Van mij mag je want ik heb geen zin om zelf nog te gaan looien, maar na mij was odradaadtje nog.
Door Aprilsnow
#3087556
Lil schreef: Van mij mag je want ik heb geen zin om zelf nog te gaan looien, maar na mij was odradaadtje nog.
Verse vacht kan ik ook niet zoveel mee, ben niet bekend met het looien  ;) dan liever iemand anders blij maken.
Door Jantina
#3087573
Als niemand ze wil hebben dan wil ik ze wel. Maar alleen als ze vies zijn. Ze zijn niet wild denk ik? Of is het wel ree? Op zich goed trainingsmateriaal voor de pups. De oudere honden mogen alleen op ree lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door