Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3086902
Da's ook weer duidelijk, jullie hebben een Teckel en een Joep! En de Joep is net wat eigenwijzer dan de Teckel. :biggrin2:
Maar met z'n enorme eigenwijsheid doet hij het toch wel mooi! :-*
Lida. S schreef: Fijn dat hij jou zo goed heeft getraind, dat zal hem moeite hebben gekost. Mensen kunnen soms zo eigenwijs zijn. Maar Joep weet wat hij wil.
Ik denk dat Joep ieder mens overtreft! :biggrin2:
Door K&D
#3086909
Voor Joep geldt des te meer: waar een wil Joep is, is een weg.
Door Lil
#3086973
Ik verheug mij op een ontmoeting met DE Joep.

Kan hij praten met mega doorzetter Boris. (die niet eigenwijs WAS, nu wel hihi).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3086998
-Saskia- schreef: Hij blij? Jullie blij? Ik blij voor jullie!  :-*
Helemaal niks aan toe te voegen!  :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3086999
:-* :-* :-* Bedankt allemaal!

En ik had het er net nog met Anja over, over Joep en zijn eigenwijsheid. En Anja beaamde (ik verbeeld het me dus niet) dat Joep idd veel eigenwijzer is dan b.v. Joris en Abbey. Wat Joep niet wil, doet Joep gewoon echt niet, helemaal niet. En als ik hem paai en het toch probeer, doet hij het net anders dan ik eigenlijk wil dat hij het doet. ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3087201
Fijn dat het alsmaar een stukkie beter gaat.
En eigenwijze honden, tja pffff.  ::)  :smitten:
Maar dan wordt het boonstammen training als ie dat wel leuk vindt  :biggrin2:
Door tt-tjes
#3087244
Wat heerlijk om te lezen dat hij toch steeds nog vooruit gaat. Het is een heerlijke eigenwijze teckel.
Door Borke
#3087324
Zeg nou eens heel eerlijk Pauline: als Joep slaafs en volgzaam zou doen wat jij wilt, heb je er dan net zoveel lol in met hem  ::) :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3087641
Borke schreef: Zeg nou eens heel eerlijk Pauline: als Joep slaafs en volgzaam zou doen wat jij wilt, heb je er dan net zoveel lol in met hem  ::) :biggrin2: :-*
Nee ik vrees van niet..., denk ook niet dat hij dan zover gekomen was als hij nu is.

Maar (daar is ie weer) het zou wel makkelijk zijn als hij het nut van oefenen in zou zien, want daar heeft hij echt een broertje dood aan.
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door