Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3085963
Oordopjes opgegeten door een bevriende hond, kwamen er netjes in één stuk weer uit met de ontlasting. Ik zou dus de komende dagen even goed de ontlasting doorzoeken, dan weet je straks zeker of het er uit is gekomen.
#3086107
Ronald schreef: En als het straks allemaal goed is afgelopen, heb je wel de oorzaak te pakken waarom je hond niet luistert...  ::)
Haha, ja dat is waar!  ;D  ;D
Ze zijn er nog steeds niet uitgekomen, maar er is niks met haar aan de hand, wellicht zijn ze verteerd.
Gebruikersavatar
Door nova
#3086233
Lazy Garfield schreef: Haha, ja dat is waar!  ;D  ;D
Ze zijn er nog steeds niet uitgekomen, maar er is niks met haar aan de hand, wellicht zijn ze verteerd.
neuuuuhh dat verteerd niet hoor, die komen er echt wel uit binnen een paar dagen. Of hij heeft ze niet opgevroten.

Ik  ben heel recent  getuige geweest van de geboorte van een pantykousje. Tussen het nuttigen van- en het  uitpoepen van het kousje heeft ook een dag of  4  gezeten.  Ik heb wel enige assistentie moeten verlenen  ::) :biggrin2:......
#3086327
nova schreef: neuuuuhh dat verteerd niet hoor, die komen er echt wel uit binnen een paar dagen. Of hij heeft ze niet opgevroten.

Ik  ben heel recent  getuige geweest van de geboorte van een pantykousje. Tussen het nuttigen van- en het  uitpoepen van het kousje heeft ook een dag of  4  gezeten.  Ik heb wel enige assistentie moeten verlenen  ::) :biggrin2:......
Vanmorgen vroeg heeft ze ze uitgepoept, onverteerd.
Ze heeft er gelukkig geen hinder van ondervonden, ze piepte alleen een heel klein beetje toen ze eruit kwamen.
#3086337
Ik was zeer recent een zilveren kettinkje kwijt, met een hangertje. Uiteraard was Flow daar de schuldige van (zo keek ze iig wel toen ik vroeg waar dat keetinkje was gebleven ::) ) dus een paar dagen in de ontlasting gekeken en jawel, na dag 4 schitterde er iets. Kettinkje en hangertje zijn er compleet weer uit gekomen en liggen schoon te worden, eerst grondig gespoeld en nu in de zilverpoets- vloeibare- troep -spul.

Pantykousjes, een snelbinder, beugel van een beha (oke dat was even flink spannend), iig 1 sok, halve tennisballen (ook spannend), oordopjes van een telefoon, 1 laars inclusief hak.. met een labrador sta ik niet snel meer ergens van te kijken. :D Max kon er wat van, maar Flow is ook een wandelende kliko.
#3086341
Els&Flow schreef: Ik was zeer recent een zilveren kettinkje kwijt, met een hangertje. Uiteraard was Flow daar de schuldige van (zo keek ze iig wel toen ik vroeg waar dat keetinkje was gebleven ::) ) dus een paar dagen in de ontlasting gekeken en jawel, na dag 4 schitterde er iets. Kettinkje en hangertje zijn er compleet weer uit gekomen en liggen schoon te worden, eerst grondig gespoeld en nu in de zilverpoets- vloeibare- troep -spul.

Pantykousjes, een snelbinder, beugel van een beha (oke dat was even flink spannend), iig 1 sok, halve tennisballen (ook spannend), oordopjes van een telefoon, 1 laars inclusief hak.. met een labrador sta ik niet snel meer ergens van te kijken. :D Max kon er wat van, maar Flow is ook een wandelende kliko.
Die van mij heeft dat nooit gedaan, spuugt ze keurig weer uit.
Maar nu een keer niet en het is maar zo'n  klein hondje dat je je al snel zorgen maakt.
Gebruikersavatar
Door nova
#3086459
Fijn dat het eruit is. het is een glad voorwerp,  scheelt wel een hele hoop. Bindi heeft wel eens een stuk maïskolf  en een  kerstster opgevreten, dat liep helaas anders af  :-\

stuk mais kolf
Afbeelding

zie de kale kerstster...
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door