Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
#3082559
Na een uitgebreide ochtend knuffel sessie is Ro met haar in de auto gestapt.

Didot keek wel even extra, want alleen Nox in de auto klopt niet. Nu ligt ie lekker te slapen.

Muziekje aan, thee erbij en gewoon de dingen doen die je anders doet.
Voor Nox wordt goed gezorgd door Ro, ze krijgt ( en geeft) altijd veel aandacht van iedereen in de kliniek en daar geniet ze altijd van :)

Vanmorgen is het gelukkig draag en goed weer, dus ga ik samen met Didot wandelen met mijn scoot-vriendin en haar border. Hoop dat mijn rug dat een poosje volhoudt :P

@Kira, je bent welkom hoor..maar 7 uur is het al geweest :P
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3082636
Zo. We zijn weer thuis. De dame is wel nog wat beduusd en wankelend, maar de operatie is geslaagd. Zoals gewoonlijk heeft ze weer iedereen ingepalmd. De dokter was niet te spreken over de hoektand die eruit moest. Potverdikkeme, zei hij, wat een werk! En wat een prachtig gebit!

Deze is eruit gekomen:

Afbeelding

Voor het vergelijk heb ik er een AA-batterijtje naast gelegd  :biggrin2:

Bedankt voor alle duimpjes en (virtuele) knuffels. Helaas niet kunnen blijven wachten op Bronwyn, maar dat moet dan maar een andere keer.
Door Vena
#3082637
Wat fijn dat het weer achter de rug is, ik duim voor een goed herstel! Die oudjes kunnen je soms verbaasd doen staan met hun kracht en vechtlust!
Door Pluto
#3082645
Ronald schreef: Zo. We zijn weer thuis. De dame is wel nog wat beduusd en wankelend, maar de operatie is geslaagd. Zoals gewoonlijk heeft ze weer iedereen ingepalmd. De dokter was niet te spreken over de hoektand die eruit moest. Potverdikkeme, zei hij, wat een werk! En wat een prachtig gebit!

Wat een brave krachtterm!

*knuffel* voor de dame en geef haar maar 'iets' lekkers! (Je weet wel wat....  :biggrin2:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door