Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3081955
Ik heb een heel mooi cadeautje gekregen. En met een bijbestelling van hoopers toestellen is het ook een cadeautje geworden wat ik gebruiken kan. Ik vind het zo gaaf!

:-* voor de gulle gever!

Afbeelding

Afbeelding
Door sella
#3081958
Is dit voor je mooie vogels om mee te spelen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3081971
sella schreef: Is dit voor je mooie vogels om mee te spelen?
Waaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeeee. Het is om parcoursjes voor de training uit te denken of te bespreken. Er zitten magneetjes onder, dus je kunt het schuiven zoals je wilt.
Door Suzanne
#3081975
Dat had ik herkend, het is een behendigheidsparcoursje ;-) maar die zwarte "tonnen".. die plaats ik niet ;-(

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3081981
Suzanne schreef: Dat had ik herkend, het is een behendigheidsparcoursje ;-) maar die zwarte "tonnen".. die plaats ik niet ;-(

Suzanne
Die zijn van de hoopers, daar kan de hond op 6 verschillende manieren omheen gestuurd worden:

Afbeelding
Door Suzanne
#3081985
Dank! Dat verklaart waarom ik ze uit de behendigheid niet herkende ;-))

wil je me laten weten waar dit te koop is? Misschien kan ik er iemand (mbt behendigheidsparcours) een plezier mee doen... (al wil ik denk ik niet weten wat het kost)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door kira
#3082027
Erg leuk zeg. Kun je droog oefenen met Oscar. Lief van de gulle gever.
Door Lil
#3082033
Suzanne schreef: Dank! Dat verklaart waarom ik ze uit de behendigheid niet herkende ;-))

wil je me laten weten waar dit te koop is? Misschien kan ik er iemand (mbt behendigheidsparcours) een plezier mee doen... (al wil ik denk ik niet weten wat het kost)

Suzanne
Agility blues is een gratis computerprogramma. Ik maakte hele lessen met dat programma.
Door pallas
#3082191
Lil schreef: Agility blues is een gratis computerprogramma. Ik maakte hele lessen met dat programma.


Voor lessen maken gebruikte ik dat ook. Moet zeggen dat dit miniatuur bord een veel speelsere en drie dimensionale insteek heeft.
Was een super manier om met een paar anderen te brainstormen.
Omdat en niet plat is, krijgen de meesten meer inzicht over de afstanden en wat je positie als handler kan zijn en de inwerking op je honder. Mooie aanvulling op agility blues dus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door