Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3081830
Nelson loopt overdag altijd in de tuin. Hij is helemaal afgezet met een heg en een hekje, dus er kan niets gebeuren.

Sta ik net binnen te stofzuigen, zie ik een voetganger Nelson een koekje geven. Ik vlieg naar de voordeur en vraag beleefd of ze hem niet meer willen voeren omdat hij een allergie heeft.

Komen ze een kwartier later nog een keer langs, geven ze hem weer!!!
Verdorie! Ooooh, ik zit echt te koken hier!!! Doe je zelf zo je stinkende best, krijgt hij in zijn eigen tuin koekjes van mensen die het schijnbaar allemaal zo erg niet vinden.

Dat wordt weer een lange nacht  :'(
Arme Nelson... :'( :'(
Door Thurin
#3081837
De volgende keer dat je ze ziet confronteren met de rekening van de DA en als die er niet is dan een rekening van bestelde barf artikelen i.v.m. speciaal voer.

Wat een gekke zeg...
Gebruikersavatar
Door Thea
#3081839
Is echt van de zotte als je al heb aangegeven dat hij niet mag vanwege allergie.
Idd een rekening van de DA onder de neus houden en zeggen de volgende lig bij u op de mat >:(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3081852
Ohw nee!!!! Arme Nelson, wat een ******

Ik was stiekem blij niets van jullie te horen (als in, geen bericht is goed bericht) :-[  Sterkte vanavond, vannacht en rest van de week! :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3081857
O djiezus, wat zijn mensen toch STOMvervelend soms! Doet me denken aan toen we net naar Duitsland waren verhuisd en we het hek om de tuin nog niet verhoogd hadden. Staat er ineens iemand oud witbrood aan onze honden te voeren! Ik dat meteen verbieden natuurlijk; nou, ze was nog net niet beledigd. Ze gaf altijd haar oude witbrood aan de honden in onze straat. :o Is toch niet normaal, dat wildvreemden een beetje op eigen houtje zulke dingen doen?

Als die mensen bij jou dat nog een keer doen, zou ik ze zo ontzettend de wijk uit schelden (geheel tegen mijn natuur in) dat ze echt nooit meer terug durfden te komen! >:(

Hopelijk houdt Nelson er niets aan over!
Door charmed
#3081904
Oh wat erg, had ik ook een keer, zat ik te vertellen dat Savannah epileptische aanvallen kreeg van gluten en granen en niets mocht. Geeft die mevrouw die waar ik het tegen vertelde nog geen 3 seconden later, Savannah een stuk brood met kaas! Op dat moment kon ik haar ik weet niet wat doen. Ik heb me toch gefoeterd, thuisgekomen, kwamen er drie epileptische aanvallen.

Maar is het misschien een idee Nelson te leren dat hij niets van vreemden aan mag pakken? Geen idee of dat nu nog mogelijk is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door