Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3081938
oww nee dat meen je...nee nog nooit gezien....

puk gooit ermee door heel de kamer...denk dat ik hem maar weghaal dan ja, moet er niet aan denken dat er zoiets gebeurt,,,weer een reden wat nieuws te kopen oww wat erg...
Door Lil
#3081940
attje en puk schreef: oww nee dat meen je...nee nog nooit gezien....

puk gooit ermee door heel de kamer...denk dat ik hem maar weghaal dan ja, moet er niet aan denken dat er zoiets gebeurt,,,weer een reden wat nieuws te kopen oww wat erg...
Dat zou ik ook doen. Mergpijp wil graag klem gaan zitten om de kaak achter de kiezen en dan moet je naar de da om onder narcose eraf te laten zagen.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3082001
Ook hier herkenbaar (zeker wanneer het van binnen naar buiten gesleept wordt met de bedoeling dat er iemand mee naar buiten gaat om met hem te gaan spelen)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3082313
O ja, ik mag ook een paar keer per dag alle speeltjes weer terug in de daarvoor bedoelde mand stoppen. Waarna de jongens alles met liefde er weer uithalen en door de hele woonkamer verspreiden.
Op de een of andere manier krijg ik ze niet zo ver dat ze zelf alles weer opruimen...... ik denk dat ze daar het nut niet zo van inzien.
Afbeelding
Dali met piepbeest
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3082320
Spikkelneus schreef: O ja, ik mag ook een paar keer per dag alle speeltjes weer terug in de daarvoor bedoelde mand stoppen. Waarna de jongens alles met liefde er weer uithalen en door de hele woonkamer verspreiden.
Op de een of andere manier krijg ik ze niet zo ver dat ze zelf alles weer opruimen
...... ik denk dat ze daar het nut niet zo van inzien.
Afbeelding
Dali met piepbeest
Komt met de jaren!!! Jacy ruimt tegenwoordig zelf 'wel eens' wat op, maar haalt tegenwoordig ook niet meer zoveel uit de bak als pup.. Logisch natuurlijk  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door