Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3081182
Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al in je 1e bericht :
Summerditches schreef: De hele pubermeiden wereld loopt in dat merk..je weet toch hoe een bodywarmer zit.. ik vind de reactie niet normaal..
Ik verwacht wel vragen..valt hij kort, lang, small etc. maar dit vind ik echt een dubieuze vraag...
Je 2e bericht schemerlicht.. nog net niet met kaarsje erbij...
Je weet zelf.. de echte koper wil of een afspraak om te kijken of kijkt op een nette manier of hij/zij van de prijs iets kan snoepen..

Gewoon prullenbak hiermee!! en ook niet wakker van liggen want des te meer dat je je er van aantrekt... treft alleen maar jezelf.

Het laat weer eens zien hoe creepy WWW is. Je kunt immers het mooiste neerkalken en mensen zullen en kunnen je geloven. Net als phishing etc. blijft internet fictief en alertie dus geboden..
#3081213
Summerditches schreef: ik heb serieus gedacht om hem bij Boy aan te trekken..dat leek mij wel wat..die vindt alles goed en bloter kan dan niet hahahaha
Geloof dat ik er ook alleen maar melig van zou worden en zoiets uit zou kunnen halen  ;D
Eerste bericht wat je kreeg was dubieus maar die tweede is gewoon zooo fout
#3081242
Ik  zoek hier niks achter, sorry....

En, als ik al zou ingaan op dit verzoek, dan kun  een foto zo  bewerkt worden  dat er voor  geen enkel  'verkeerd gebruiksdoel' geschikt is.
De koper vraagt toch niet om en naaktfoto?  ...

Edit:
Summerditches schreef: Toen ik zag dat sommige mensen ook zoiets hadden van "ach..t kan ook anders bedoeld worden .."..had ik wel zoiets..ik denk t niet maar t kan dus ik laat MP erbuiten..
Maar kennelijk haalt de gladde glimmende stof van de bodywarmer toch iets raars in mensen naar boven..Volgende reactie...
"Hallo..ik ben  zeer geinteresseerd..zou jede bodywarmer aan willen doen en dan foto's willen maken van de voorkant, achterkant en vooral zijkanten..(profiel) en dit dan graag bij daglicht en bij wat schemerig licht..."..
Ik ben best heel goed van vertrouwen..maar ik heb t toch maar niet gedaan. ;D ;D ;D.t wordt bijna lachwekkend en..men schaamt zich niet..namen staan gewoon onder beide reacties (zullen MP namen zijn)..t zijn ..mannen...
daar zou ik dus echt niet aan  beginnen.  ;)
Laatst gewijzigd door nova op di 03 mar 2015, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door