Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3079910
Ik ben een type wat niet geloofd in de zin "Het heeft zo moeten zijn", maar vanaf vandaag weet ik dat dat wel degelijk kan  :biggrin2:

Toen manlief en ik eenmaal hadden besloten voor een Cane Corso pup te gaan, kregen wij een telefoontje van vrienden van ons.
Hun Labrador teef (waar ik vanaf moment 1 dat ik haar zag verliefd op was) zou voor de laatste keer gedekt worden, en ze wilde zeker weten dat wij niet voor een pup uit dat nest wilde gaan, en of we geen spijt zouden krijgen als we nu nee zouden zeggen.

Na lang praten met manlief hebben wij besloten niet voor een Labrador pup te gaan, want we hadden immers helemaal uitgestippeld om een Cane Corso pup te nemen bij een fokker waar wij ons helemaal thuis zouden voelen, waar wij een klik mee hadden, en waar de honden ons voor 100% aan zouden spreken.
Na lang zoeken hadden we die nl gevonden, dus hebben we besloten om niet voor een Labrador pup te gaan. Met pijn in het hart, maar 2 pups zou niets worden.

Helaas zit er dit jaar geen Cane Corso pup in de planning bij de fokker die wij gevonden hadden....
Geen probleem, want voor een pup war wij achter staan willen wij met liefde wachten, en hadden we besloten tot die tijd te genieten van onze 2 eigen blondies.

En ja, dan ga je kijken bij het Labradornestje, raak je op slag verliefd en kan je een pup uit dat nest toch niet meer uit je hoofd zetten  :-[
Een pup van de moeder waar wij al een paar jaar gek op zijn, een pup die op dit moment past in ons leven en huishouden .... En zó gewenst is !

En dan ga je praten, praten praten, en uiteindelijk kan ik nu eindelijk definitief melden ... Wij krijgen rond de Pasen gezinsuitbreiding !!!!!!!

Een van de 5 reuen zal bij ons komen wonen, en wij kijken hier ontzettend naar uit !!

Afbeelding

Hebben wij de Cane Corso pup nu afgeschreven ?
NEE !
We hebben er vertrouwen in dat wij in de toekomst een Cane Corso pup mogen verwelkomen in ons gezin.
En of dat nu in 2016 gaat worden of 2018 .... Wij hebben de tijd, en wachten met liefde op een pup van een geweldige fokker  ;)
#3079925
DJ en Doerak schreef: Oh wauw, wat heerlijk voor jullie! Hoe kan het soms lopen hè?  ;) Veel plezier met de voorpret. Hoe denk je dat jullie twee mannen gaan reageren?


Die zullen het naar mijn idee goed accepteren, Kay is een nieuwe pup in huis al gewend, en Daan is gek op puppen dus ik verwacht daar geen gekke dingen !!

Doranto schreef: Oooh wat leuk!!!
Alvast heel veel genot gewenst met de voorpret!!
Ennu....foto's?!!


Zal zaterdag weer een riedel foto's maken en plaatsen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door