Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3080102
[quote="Dian"]
Door mijn griep heb ik de draad weer op kunnen pakken. We vallen nu weer af, ook omdat ik weer meer bewegen kan na de hernia-operatie..................... Nieuwe broek besteld, 48 was al weer te groot, nu 46 :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
[/quote]

Goed zeg Dian! Heerlijk voor je, dat dingen weer de goeie kant op gaan!
#3080352
Dat gevoel blijft nog lang hoor! hihi!

[quote="Dian"]
een foto dan van het verschil in broekmaat. Maat 60 met elastiek in de band en maatje 46........... zit er nog met verwondering naar te kijken, zo van daar pas ik toch nooooooooooit in :biggrin2:

Afbeelding
[/quote]
#3080545
[quote="Dian"]
een foto dan van het verschil in broekmaat. Maat 60 met elastiek in de band en maatje 46........... zit er nog met verwondering naar te kijken, zo van daar pas ik toch nooooooooooit in :biggrin2:

Afbeelding
[/quote]

Zo herkenbaar. Na jaren maat 48 te hebben gehad pas ik nu in maat 40/42. Nog steeds loop ik naar het schap van de grote maten om daarna toch maar te eindigen bij de "normale" maten. Het lichaam heeft de maat al wel, maar je hoofd doet er veel langer over omdat ook zo te zien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door