Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3078288
Het gaat een dopper worden. Nu nog even kijken waar ik ze kan kopen. Online kopen vind ik geen optie gezien de verzendkosten.
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3078311
dinky89 schreef: Hier inderdaad ook een dopper.
Zat zo'n 6 jaar terug in mijn kerstpakket toen nog niet iedereen er mee rondliep  ;D
+1  :biggrin2: (alleen bij mij twee jaar terug en de naam van mijn werkgever staat erop :P )
Door BusKay
#3078315
Is dit niks?? Zo te zien voor vele doeleinden bruikbaar...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door nova
#3078323
Wij hebben een dopper van de werkgever  gekregen ter gelegenheid van de fusie. Ik gebruik  hem regelmatig.
:)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3078326
Hier de halve liter flesjes van Retap. Zien er leuk uit, drinken gemakkelijk en zijn van glas.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3078352
Leuk topic, was er net naar op zoek. Voor mezelf en voor puberzoon, die moet hem mee naar school, is de Dopper daarvoor geschikt?
Door Guusje
#3078375
Fioon schreef: Leuk topic, was er net naar op zoek. Voor mezelf en voor puberzoon, die moet hem mee naar school, is de Dopper daarvoor geschikt?
Ja, mijn puberdochter neemt hem ook mee naar school,hij sluit goed af,lekt niet.
Door Guusje
#3078378
hannabelgje schreef: Het gaat een dopper worden. Nu nog even kijken waar ik ze kan kopen. Online kopen vind ik geen optie gezien de verzendkosten.
Koewacht Moerbeke Waas, weet niet of dit een beetje in de buurt is?
nl.dopper.com staat een lijst met winkels,deze staat erbij voor belgie.
Door Sieglinde
#3078411
BusKay schreef: Is dit niks?? Zo te zien voor vele doeleinden bruikbaar...

Afbeelding
Een papfles? ;D

Hier een dopper
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3078414
Ik heb nu nog een flesje van Tupperware, maar die lekt bij tijd en wijle. Zo'n dopper met grote vulopening vind ik ook wel wat, vanavond maar eens op googlen.  :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3078416
Els&Flow schreef: Ik heb nu nog een flesje van Tupperware, maar die lekt bij tijd en wijle. Zo'n dopper met grote vulopening vind ik ook wel wat, vanavond maar eens op googlen.  :)
Je garantie aanspreken bij Tupperware  ;)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3078419
MarijeEnBoomer schreef: Je garantie aanspreken bij Tupperware  ;)
Goeie tip, had ik nog niet over nagedacht. O0
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3078436
Wij kregen allebei een dopper omdat we vrijwilligers werk doen van sinterklaas ..


Kleinzoon vind het geweldig. :)

Jan neemt altijd een flesje water mee naar de tuin van bijv. lege appelsap flesjes enz..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door